|
چجوری میشه همچین منویی ساخت؟
|
|
۱۸-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۰۸ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟
برای مثال می توانید برای هر عکس از این کد استفاده کنید :
کد: (انتخاب همه) <a href="http://www.yourlink.com"><img src="../images/image.png" width="40" height="40" alt="" style="display:block; border:none;"></a> |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - سعید حمزه نژاد - ۱۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۴۵ عصر
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - شاهین سمیع عادل - ۱۷-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۰۶ عصر
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - سعید حمزه نژاد - ۱۷-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۹ عصر
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - شاهین سمیع عادل - ۱۸-۳-۱۳۹۱ ۱۲:۰۸ صبح
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - سعید حمزه نژاد - ۱۸-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۱۱ صبح
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - alim123 - ۱۸-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۳۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






