|
کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2
|
|
۵-۳-۱۳۹۱, ۰۲:۵۹ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2
سلام و خسته نباشد من با ار اس اس k2 مشکل پیدا کردم به طوری که وقتی ایکن فید رو روش کلیک میکنین همون صفحه ریفرش میشه و اصلا فید نمیاد .. خیلی از انجمن ها رو گشتم ولی نه کامپوننتی هست که بتونه به صورت رایگان برای k2 فید بسازه و نه کسی رو دیدم این مشکل رو داشته باشه اگر لازم میدونین لینک بدم خودتون ببینید و اگر محبت کنین این مشکل رو رفع کنم ممنون میشم خیلی اذیت میکنه این نداشتن ار اس اس
اقا یعنی هیچ کسی به این مشکل بر نخورده که بنده رو راهنمایی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ادرس سایت هست دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱ ۰۲:۵۹ صبح
RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۲۹ عصر
RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - Reza Ganji - ۵-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۰۹ عصر
RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۲۱ عصر
RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - Reza Ganji - ۵-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۵۰ عصر
RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۰۶ عصر
RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - khajehsaeidi - ۴-۱۰-۱۳۹۳, ۰۷:۱۱ عصر
RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - Reza Ganji - ۴-۱۰-۱۳۹۳, ۰۸:۰۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





