![]() |
|
کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 (/thread-6265.html) |
کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱ ۰۲:۵۹ صبح سلام و خسته نباشد من با ار اس اس k2 مشکل پیدا کردم به طوری که وقتی ایکن فید رو روش کلیک میکنین همون صفحه ریفرش میشه و اصلا فید نمیاد .. خیلی از انجمن ها رو گشتم ولی نه کامپوننتی هست که بتونه به صورت رایگان برای k2 فید بسازه و نه کسی رو دیدم این مشکل رو داشته باشه اگر لازم میدونین لینک بدم خودتون ببینید و اگر محبت کنین این مشکل رو رفع کنم ممنون میشم خیلی اذیت میکنه این نداشتن ار اس اس اقا یعنی هیچ کسی به این مشکل بر نخورده که بنده رو راهنمایی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ادرس سایت هست دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱ ۰۶:۲۹ عصر یعنی واقعا یکی از مدیر ها اینجا نیست یه سئوال از ما بپرسه ببینه مشکل ما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - Reza Ganji - ۵-۳-۱۳۹۱ ۰۷:۰۹ عصر دوست عزیر کسی اگر مشکل شما رو بدونه حتما پاسخ خواهد داد و مطمئنا تاپیک شما را مدیران دیده اند. RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱ ۰۷:۲۱ عصر مسلما دیدن .. و اینجا طبق اخلاقیات هیچ کس به بنده بدهکار نیست که بخواد پاسخ بده و من این موضوع رو کاملا میدونم...:) ولی یک مشکلی بین همه انجمن ها ی ایرانی وجود داره و اینکه با وجود اینکه همه میبینن .. و از موضوع بازدید میکنن مخصوصا میران .. ولی هیچ کس حتی نمیاد بگه اقا این مشکلی که شما دارید رو هیچ کس اینجا نمیدونه .. و شخصی مثل من برده به دنبال مشکلش بگرده ..... ممنون از توجهتون .. در مورد کارکرد با ماژول هی حرفه ای که نیاز به کارهای محتلف برای استفاده داره رو یک راهنمایی استفاده بنوسید ..ممنون RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - Reza Ganji - ۵-۳-۱۳۹۱ ۰۷:۵۰ عصر وقتی مشکلی رو کسی جوابش رو نمیدونه و تاپیک بزنه من با این مورد برخورد نکردم این ارسال اسپم حساب میشه و درکل هم نمیشه چنین چیزی گفت چون ممکنه کسی این مشکل رو داشته و حل کرده. در هر صورت برخی مشکلات دیر به پاسخ میرسه یا اصلا نمیرسه و چاره هم جز صبر نیست. من مطمئن نیستم ولی ممکن است از نسخه کا2 باشه و بد نیست نسخه جوملا فروم هم تست کنید. RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - larten - ۵-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۰۶ عصر بنده عرض کردم کسی بابت پاسخ دادن به من بدهکار نیست و من این موضوع رو میدونم .. ممنون از پاسختون.. :) RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - khajehsaeidi - ۴-۱۰-۱۳۹۳ ۰۷:۱۱ عصر سلام . من هم دقیقا این مشکل را دارم . اگر مدیران یا کاربران عزیز بررسی بفرمایند ممنون میشم. آدرس سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ضمنا میدونم که با اضافه کردن این کد به آدرس آر اس اس نمایش داره میشه . شاید به کار دوستمون که تاپیک را باز کردن بخوره ?format=feed مثلاً دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: کار نکردن ار اس اس کامپوننت k2 - Reza Ganji - ۴-۱۰-۱۳۹۳ ۰۸:۰۱ عصر ممکنه بخاطر تنظیمات سئو باشه و اضافه کردن پسوند به آدرسها. برای تست سئو رو غیرفعال کنید ببینید درست میشه ؟ |