|
خطاي عجيب ؟؟؟
|
|
۲۹-۲-۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: خطاي عجيب ؟؟؟
درود بي پايان........ وادامه دارد.....
جناب حساب ممنون .ومپ سرور رو دانلود كردم و نصب و بعدش هم درست شد. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۵۵ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۴ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۱۶ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۹-۲-۱۳۹۱ ۰۱:۱۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






