زمان کنونی: ۷-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۱۴ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خطاي عجيب ؟؟؟
۲۹-۲-۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ صبح
ارسال: #5
RE: خطاي عجيب ؟؟؟
درود بي پايان........ وادامه دارد.....
جناب حساب ممنون .ومپ سرور رو دانلود كردم و نصب و بعدش هم درست شد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۵۵ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۴ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۱۶ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۹-۲-۱۳۹۱ ۰۱:۱۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان