پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
خطاي عجيب ؟؟؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: خطاي عجيب ؟؟؟ (/thread-6127.html)



خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۰۹:۵۵ عصر

با سلام.با توجه به گستردگي واقعا زياد جوملا1.5 تصميم گرفتم كه جوملا2.5 را كنار بزارم(حداقل براي يه مدت كوتاه)اما براي نصب جوملا 1.5 روي لوكال با مشكل روبرو شدم و وقتي در آخرين مرحله كه نام لوكال هاست و ديتابيس و يوزر رو وارد ميكنم كل صفحه سفيد ميشه و ارور زير رو ميده.دوستان اگه ميتونن جوابمو بدن.
اين ارور:
کد:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM CHARACTER SET `utf8`' at line 29 SQL=CREATE TABLE `jos_banner` ( `bid` int(11) NOT NULL auto_increment, `cid` int(11) NOT NULL default '0', `type` varchar(30) NOT NULL default 'banner', `name` varchar(255) NOT NULL default '', `alias` varchar(255) NOT NULL default '', `imptotal` int(11) NOT NULL default '0', `impmade` int(11) NOT NULL default '0', `clicks` int(11) NOT NULL default '0', `imageurl` varchar(100) NOT NULL default '', `clickurl` varchar(200) NOT NULL default '', `date` datetime default NULL, `showBanner` tinyint(1) NOT NULL default '0', `checked_out` tinyint(1) NOT NULL default '0', `checked_out_time` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `editor` varchar(50) default NULL, `custombannercode` text, `catid` INTEGER UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, `description` TEXT NOT NULL DEFAULT '', `sticky` TINYINT(1) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, `ordering` INTEGER NOT NULL DEFAULT 0, `publish_up` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `publish_down` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `tags` TEXT NOT NULL DEFAULT '', `params` TEXT NOT NULL DEFAULT '', PRIMARY KEY (`bid`), KEY `viewbanner` (`showBanner`), INDEX `idx_banner_catid`(`catid`) ) TYPE=MyISAM CHARACTER SET `utf8`


درضمن من از WampServer Version 2.1 استفاده ميكنم.اين هم عكس ارور در مرورگر.


RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۱۰:۴۰ عصر

قبل از مراحل نصب به این جا برو:

/installation/sql/mysql

و joomla.sql رو باز کن، در اون جا تمام
کد:
‘TYPE=MyISAM’
رو با
کد:
‘ENGINE=MyISAM’
جایگزین کن.

و بعد دوباره مراحل نصب رو برو و مشکلت حل می شه احتمالا.


RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۱۱:۰۴ عصر

ممنون آقاي حسابي . همه ي اين كارا رو كردم اما بازم همون ارور رو ميده.چيكار كنم؟Blush


RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۱۱:۱۶ عصر

اگه همرو جایگزین کنید احتمالا باید حل می شد، این مشکل به خاطر ورژن mysqlتون رخ می ده، همین ومپ سرور 2 که در اولین پست دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آقای گنجی قرار دادن دانلود کنید و به جای این نسختون نصب کنید و دوباره یه جوملای خام بریزید و نصب کنید.


RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۹-۲-۱۳۹۱ ۰۱:۱۱ صبح

درود بي پايان........ وادامه دارد.....
جناب حساب ممنون .ومپ سرور رو دانلود كردم و نصب و بعدش هم درست شد.