|
خطاي عجيب ؟؟؟
|
|
۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۱۶ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: خطاي عجيب ؟؟؟
اگه همرو جایگزین کنید احتمالا باید حل می شد، این مشکل به خاطر ورژن mysqlتون رخ می ده، همین ومپ سرور 2 که در اولین پست دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آقای گنجی قرار دادن دانلود کنید و به جای این نسختون نصب کنید و دوباره یه جوملای خام بریزید و نصب کنید. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۵۵ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۴ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۱۱:۱۶ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۹-۲-۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





