|
خطاي عجيب ؟؟؟
|
|
۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۴ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: خطاي عجيب ؟؟؟
ممنون آقاي حسابي . همه ي اين كارا رو كردم اما بازم همون ارور رو ميده.چيكار كنم؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۵۵ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۱۱:۰۴ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۱۶ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۹-۲-۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






