زمان کنونی: ۷-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۳۲ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خطاي عجيب ؟؟؟
۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ عصر
ارسال: #2
RE: خطاي عجيب ؟؟؟
قبل از مراحل نصب به این جا برو:

/installation/sql/mysql

و joomla.sql رو باز کن، در اون جا تمام
‘TYPE=MyISAM’
رو با
‘ENGINE=MyISAM’
جایگزین کن.

و بعد دوباره مراحل نصب رو برو و مشکلت حل می شه احتمالا.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط محمدرضا بهارلو ، Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۵۵ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۱۰:۴۰ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۴ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۱۶ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۹-۲-۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان