|
خطاي عجيب ؟؟؟
|
|
۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: خطاي عجيب ؟؟؟
قبل از مراحل نصب به این جا برو:
/installation/sql/mysql
و joomla.sql رو باز کن، در اون جا تمام کد: (انتخاب همه) ‘TYPE=MyISAM’کد: (انتخاب همه) ‘ENGINE=MyISAM’و بعد دوباره مراحل نصب رو برو و مشکلت حل می شه احتمالا. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۵۵ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱ ۱۰:۴۰ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۰۴ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - صدرا حسابی - ۲۸-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۱۶ عصر
RE: خطاي عجيب ؟؟؟ - sadegh - ۲۹-۲-۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





