|
انجمن ساز كيوننا 1.7
|
|
۱۹-۱-۱۳۹۱, ۰۴:۲۸ صبح
ارسال: #34
|
|||
|
|||
|
RE: انجمن ساز كيوننا 1.7
فایل رو نصب کردم و الان با همون ترجمه خود شما هست ولی متاسفانه زبان هنوز می زنه نا مشخص!!!!!!!!!!!!
|
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






