|
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد)
|
|
۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۰:۵۶ عصر
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-۱-۱۳۹۰ ۱۱:۱۸ عصر، توسط Reza Ganji.)
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد)
بهترين كاري كه شما ميتوانستيد انجام دهيد توضيح در مورد مشكل بود و راهنمايي!
منم فكر نميكردم اين دوستمون گزينه كدگذاري اطلاعات ورود رو تيك زده باشند وگرنه بارها به اين مشكل برخورد كردم! البته ايشون هم چيزي در اين زمينه نگفتند كه در ماژول ورودي كاربران تغييري دادند! بعد هم توصيه اي به دوستان دارم ! هرگاه تغييراتي در تنظيمات ماژول ها يا در هر بخش جوملا داديد نتيجه را ببينيد و يادتون باشه كه چه كاري انجام داديد! در ضمن بچه هايي كه در نت مشغول هستند گاهي در يك لحظه در چندين سايت مشغول هستند و من بارها ديده ام كه مشكلات ساده از ديد بسياري از دوستان مخفي مونده و اون هم به خاطر مشغله فكري زياد است! انجمن محل بحث و گفتگو و رفع ايرادات است و نبايد باعث سوء تفاهم بشه و متاسفانه بيشتر دوستان مي خواهند به طور خصوصي گفتگو كنند و مديران تمامي انجمن ها دوست دارند در انجمن پرسش و پاسخ انجام بشه و روزانه پيام هاي زيادي در رابطه با مشكلاتي كه بايد در انجمن مطرح شود از طريق پيام خصوصي و مسنجر ارسال ميشود و اگر جواب ندهند دوستان فكر ديگري ميكنند! |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۶:۵۱ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۵:۳۸ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۹:۱۱ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - Reza Ganji - ۱۵-۱-۱۳۹۰ ۱۰:۵۶ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۱۴ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۸ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۷ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - Reza Ganji - ۱۶-۱-۱۳۹۰, ۰۸:۴۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





