|
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد)
|
|
۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: عدم لاگین اعضاء
نقل قول: میشه بفرمایید وقتی ایشون گواهینامه SSL نخریدند و اصلاً برای اتصال به بخش مدیریت یا هر جای دیگر سایتشون SSL خریداری نشده و یا وصل نشده چه ربطی به سرور داره؟ دست عزيز و گرامي ورود شما را تبريك ميگم در خصوص ربط داشتن يا نداشتن قبل از اينكه اين پست رو بزنم بده 1 ساعتي با ايشون از طريق ياهو مسنجر مشكلشون رو بررسي ميكردم !!!!! مطمئنا اين سوالاتي كه شما مطرح كرديد من از ايشون پرسيدم و در نهايت مشكل ايشون مشخص شده در اين پست هم لزومي نداشت در خصوص گواهي SSL توضيح بدم با تشكر |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۶:۵۱ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰ ۰۴:۲۶ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۵:۳۸ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۹:۱۱ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - Reza Ganji - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۰:۵۶ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۱۴ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۸ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۷ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - Reza Ganji - ۱۶-۱-۱۳۹۰, ۰۸:۴۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





