زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۴:۱۷ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد)
۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ عصر
ارسال: #4
RE: عدم لاگین اعضاء
نقل قول: میشه بفرمایید وقتی ایشون گواهینامه SSL نخریدند و اصلاً برای اتصال به بخش مدیریت یا هر جای دیگر سایتشون SSL خریداری نشده و یا وصل نشده چه ربطی به سرور داره؟

مطمئنید جوملای محترم شما مورد نداره؟

خیلی برام جالبه , یکی نیوک یکی جوملا هر مشکلی که روی سیستمشون هست رو به سرور ربط میدهند. یکم دقت کنید بد نیست. میتونستید بپرسید اصلاً ایشون SSL تهیه کرده یا اصلا چنین گزینه ای رو انتخاب کرده یا نه که بعد بگید مشکل از سرور است.

دست عزيز و گرامي ورود شما را تبريك ميگم

در خصوص ربط داشتن يا نداشتن قبل از اينكه اين پست رو بزنم بده 1 ساعتي با ايشون از طريق ياهو مسنجر مشكلشون رو بررسي ميكردم !!!!!

مطمئنا اين سوالاتي كه شما مطرح كرديد من از ايشون پرسيدم و در نهايت مشكل ايشون مشخص شده

در اين پست هم لزومي نداشت در خصوص گواهي SSL توضيح بدم

با تشكر
امضاء tarantino
فقط خدمت گزاری به جوملای ایران
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط سید منصور فیروزه ، Reza Ganji ، شاهین سمیع عادل
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۶:۵۱ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰ ۰۴:۲۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان