زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۴:۱۷ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد)
۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ عصر
ارسال: #3
RE: عدم لاگین اعضاء
(۱۵-۱-۱۳۹۰ ۰۶:۵۱ صبح)tarantino نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشكل بدليل جوملاي شما نيست .

دليلي مشكل تو همون توضيحات قيد شده : SSL

بعد از لوگين اگر به لينك آدرس بار نگاه كنيد ميبينيد كه http به https تغيير ميكنه !!!
با مدير سرور در خصوص اين مشكل صحبت كنيد

با عرض سلام و درود بیکران

میشه بفرمایید وقتی ایشون گواهینامه SSL نخریدند و اصلاً برای اتصال به بخش مدیریت یا هر جای دیگر سایتشون SSL خریداری نشده و یا وصل نشده چه ربطی به سرور داره؟

مطمئنید جوملای محترم شما مورد نداره؟

خیلی برام جالبه , یکی نیوک یکی جوملا هر مشکلی که روی سیستمشون هست رو به سرور ربط میدهند. یکم دقت کنید بد نیست. میتونستید بپرسید اصلاً ایشون SSL تهیه کرده یا اصلا چنین گزینه ای رو انتخاب کرده یا نه که بعد بگید مشکل از سرور است.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط سید منصور فیروزه
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۶:۵۱ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰ ۰۳:۲۳ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان