|
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد)
|
|
۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: عدم لاگین اعضاء
(۱۵-۱-۱۳۹۰ ۰۶:۵۱ صبح)tarantino نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. با عرض سلام و درود بیکران میشه بفرمایید وقتی ایشون گواهینامه SSL نخریدند و اصلاً برای اتصال به بخش مدیریت یا هر جای دیگر سایتشون SSL خریداری نشده و یا وصل نشده چه ربطی به سرور داره؟ مطمئنید جوملای محترم شما مورد نداره؟ خیلی برام جالبه , یکی نیوک یکی جوملا هر مشکلی که روی سیستمشون هست رو به سرور ربط میدهند. یکم دقت کنید بد نیست. میتونستید بپرسید اصلاً ایشون SSL تهیه کرده یا اصلا چنین گزینه ای رو انتخاب کرده یا نه که بعد بگید مشکل از سرور است. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۶:۵۱ صبح
RE: عدم لاگین اعضاء - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰ ۰۳:۲۳ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۵:۳۸ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۰۹:۱۱ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - Reza Ganji - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۰:۵۶ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - tarantino - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۱۴ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - سید منصور فیروزه - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۸ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - pasargad - ۱۵-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۷ عصر
RE: عدم لاگین اعضاء (مشکل حد شد) - Reza Ganji - ۱۶-۱-۱۳۹۰, ۰۸:۴۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان




