زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۱:۳۶ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل با جی فرم
۸-۱۲-۱۳۸۹, ۱۰:۰۴ عصر
ارسال: #4
RE: مشکل با جی فرم
در پي اچ پي ماي ادمين جداول مربوطه را بيابيد و به utf-8 تبديل كنيد.
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط esitala ، Sir_Amin ، شاهین سمیع عادل
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل با جی فرم - esitala - ۸-۱۲-۱۳۸۹, ۰۹:۳۱ عصر
RE: مشکل با جی فرم - Reza Ganji - ۸-۱۲-۱۳۸۹, ۰۹:۳۴ عصر
RE: مشکل با جی فرم - esitala - ۸-۱۲-۱۳۸۹, ۰۹:۵۶ عصر
RE: مشکل با جی فرم - Reza Ganji - ۸-۱۲-۱۳۸۹ ۱۰:۰۴ عصر
RE: مشکل با جی فرم - esitala - ۸-۱۲-۱۳۸۹, ۱۰:۱۶ عصر
RE: مشکل با جی فرم - Sir_Amin - ۹-۱۲-۱۳۸۹, ۱۲:۲۸ صبح
RE: مشکل با جی فرم - esitala - ۹-۱۲-۱۳۸۹, ۱۲:۳۹ صبح
RE: مشکل با جی فرم - Sir_Amin - ۹-۱۲-۱۳۸۹, ۰۱:۱۸ صبح
RE: مشکل با جی فرم - esitala - ۹-۱۲-۱۳۸۹, ۰۱:۲۴ صبح
RE: مشکل با جی فرم - Reza Ganji - ۹-۱۲-۱۳۸۹, ۰۶:۰۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان