|
مشکل در نشان دادن منو و مطالب در اینترنت اکسپلورر
|
|
۸-۱۲-۱۳۸۹, ۰۴:۲۵ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نشان دادن منو و مطالب در اینترنت اکسپلورر
سلام مرسی از جواب تون
مشکل من اینه که اصلآ بلد نیستم پلاگین و کامپوننت و از این چیزا نصب کنم لطفآ اگر مطلب آموزشی در این باره دارید به من معرفی کنید تا الان زیاد جستجو کردم ولی چیزی پیدا نکردم |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





