|
بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا
|
|
۶-۱۲-۱۳۸۹, ۰۷:۰۳ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا
من يك نظر كلي دارم و اون اينه كه اگر از اول درست كار كنيم مشكل خاصي پيش نمياد مثلا ما به جاي اينكه افزونه ها رو روي لوكال تست كنيم ميايم مستقيما روي سايت در حال كار تست ميكنيم و چون قبلش از ديدن اون افزونه خوشحال شديم يادمون ميره بك اپ بگيريم.
در سايت در حال استفاده ريسك كردن اصلا معني ندارد و بيشتر مشكلات به خاطر تست و نصب بي رويه افزونه ها و تغييرات در سايت به وجود ميايد و مشكلات ديگري مانند ه-ك و خرابي سرور كمتر مشكل به وجود مياورند. افزونه هايي كه براي گرفتن بك اپ منتشر شدند بسيارند و در انجمن ما نيز معرفي شده اند و من خودم چندتا رو معرفي كردم و توانايي گرفتن بك اپ هم در زمان هاي متوالي فكر ميكنم در بعضي هاشون موجود باشه و چون زياد با افزونه ها سروكار دارم توضيحات اونها زياد يادم نميمونه ولي آكيبابك آپ يكي از بهترين ها است. حالا استفاده از افزونه ها هم بيشتر به سليقه كاربران بستگي داره و شايد كسي با افزونه اي كه امكانات كمتري برخوردار است راحتتر باشه!!! اگر ميخواهيد هميشه در حاشيه امنيت باشيد قبل از تغيير در سايت حتما بك آپ بگيريد البته هر طوري كه ميتونيد!!! حالا چرا ميگم با كنترل پنل كار كنيد؟ به خاطر اينكه هم آسان تر است و هم امنيت بيشتري براي بازگرداني وجود داره!!! مثلا با اينكه من از دايركت ادمين خوشم نمياد ولي با يك كليك از سايت بك آپ ميگره و با يك كليك بازگرداني ميكنه!!! |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - nima6286 - ۶-۱۲-۱۳۸۹, ۰۶:۲۱ عصر
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - Reza Ganji - ۶-۱۲-۱۳۸۹, ۰۶:۳۶ عصر
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - Reza Ganji - ۶-۱۲-۱۳۸۹ ۰۷:۰۳ عصر
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - aftab - ۲۷-۴-۱۳۹۰, ۰۳:۲۱ صبح
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - Reza Ganji - ۲۷-۴-۱۳۹۰, ۰۳:۳۱ صبح
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - aftab - ۲۷-۴-۱۳۹۰, ۰۴:۰۳ صبح
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - Reza Ganji - ۲۷-۴-۱۳۹۰, ۰۴:۰۷ صبح
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - aftab - ۲۷-۴-۱۳۹۰, ۰۴:۲۰ صبح
RE: بهترین سیستم پشتیبانگیری برای جوملا - Reza Ganji - ۲۷-۴-۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






