|
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۵۲ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
|
|||
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۳:۰۷ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
آخرین نسخه ش 3.0 هست که توی همین انجمن هم قرار دادند ؛ کافیه کامپوننت رو نصب کنید تا بصورت اتوماتیک همه کارها انجام بشه . فقط قبل از هر کاری بک آپ رو فراموش نکنید
|
|||
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۳:۴۷ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
مرسی.
ببخشیدمن چندوقته دنبال این منو بودم که تواین لینک آدرسشو گزاشتین...میشه بگین ازکجابیارمش؟؟؟؟ |
|||
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۴:۱۴ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
کدوم منو ؟! کدوم آدرس ؟؟
|
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان







