پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: Feedburner
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام.
دوستی هست که بتونه یک نمای ظاهری خوب به فیدبرنر بده ؟ ما تصمیم گرفتیم از فیدبرنر برای خبرنامه استفاده کنیم. در برخی سایت ها صفحه ی ثبت ایمیل " رو شخصی سازی کردند و از این حالت بی روح و ساده در اومده.


ممنون میشم دوستی زحمت این کار رو بکشه یا منو راهنمایی کنه

آدرس سایت : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منتظر کمک هاتون هستم دوستان 01
این ماژول رو دانلود کن و بعد یوزر فید برنر خودت رو بده
موفق باشیRoseDrink
مرسی آقا محمد حسین RoseRose
این سوال به جوملا مربوط نمیشه و فقط در مورد فیدبرنر هست.

من ساعت ارسال خبرنامه در صفحه تنظیمات فیدبرنر رو بین 7 تا 9 شب گذاشتم. و یکی از ایمیل های خودم رو هم عضو کردم تا نظارت داشته باشم بر نحوه ی ارسال ها. اما فقط یک بار چند روز پیش برام ایمیل اومد و دیگه نیومد. با اینکه مطلب جدید در سایت قرار گرفته. مگه فیدبرنر به طور خودکار ایمیل ارسال نمیکنه ؟ یا اینکه مثل خبرنامه های دیگه باید خودم یه پست رو ایجاد کنم ؟
آیا فیدبرنر فقط پست هایی که در ضفحه اول سایت قرار میگیرند رو ارسال میکنه ؟
بیشتر مطالب سایت من در صفحه های دیگر سایت قرار میگیرن و فقط برخی میان روی ویترین سایت که صفحه ی اول هست
خودش خودکار ارسال می کنه !!!
هر موقع که سایتت پست جدید داشته باشه ، فید برنر اطلاعات رو از فید سایتت می گیره و برای اعضا می فرستهBravo
فکر میکنید چرا دیروز و امروز ارسال نکرده ؟
من الان متوجه شدم چون فید رو برای صفحه اول ساختم و در صفحه ی اول مطلب جدیدی نمیزارم ارسال نمیشه. و برای صفحات دیگه باید فید های جدیدی بسازم. اما اینطوری باید برای هر صفحه یه لینک عضویت در خبرنامه ی جدا گذاشت.

دوستان چه پیشنهادی برای رفع این مسئله دارید ؟
شما ابتدا چک کنید در خروجی آدرس فید مطالب جدید نمایش داده میشه یانه اگه از افزونه خاصی برای فید اسفاده میکنید اون افزونه رو چک کنید که درست کار میکنه یانه مطال در خروجی قرار میگیره یانه در ضمن توجه کنید آدرس کدوم بخش رو به فید بارنر میدیدن مثلا در نینجا آر اس اس قابلیت تفکیک و خروجی گیری چندین فید و بخش متمایز به راحتی موجوده و هر کدوم صفحه خروجی مجزایی با آدرس متفاوت داره مسلما هر آدرسی به فید بارنر داده بشه از همون آدرس اطلاعات رو دریافت خواهد کرد در نهایت در صورتیکه مشکلی در خروجی فید نبود اونموقع ممکنه فید بارنر مشکل داشته باشه
در خروجی فید برای صفحه ی اصلی چیزی نمایش داده نمیشه چون تو صفحه ی اصلی مطلبی نمیزاریم. اما وقتی برای یکی از صفحات سایت فید ایجاد کردم، مطلب رو نمایش میده.

آیا باید برای هر صفحه یه فید ایجاد کنم ؟
چطور میشه همه ی این فید های ایجاد شده رو طوری به هم وصل کرد که وقتی کاربرا در صفحه ی اصلی مشترک میشن تمام مطالب سایت رو دریافت کنن ؟
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع