زمان کنونی: ۲۹-۱۲-۱۴۰۲, ۱۰:۴۲ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی از طریق محتوا یا تولید و پخش محتوای اسپم؟
۲۹-۳-۱۳۹۶, ۰۷:۱۶ عصر
ارسال: #1
بازاریابی از طریق محتوا یا تولید و پخش محتوای اسپم؟
بازاریابی از طریق محتوا یا تولید و پخش محتوای اسپم؟





بازاریابی (از طریق) محتوا یا Content Marketing ، همونطور که از اسمش معلومه، به معنی جذب مشتری و بازار به واسطه محتواست.یعنی شما طوری محتوا تولید کنید، که علاوه بر مفید بودن، منجر به افزایش فروش شما بشه. کلا، هر گونه تولید محتوا، خواسته یا ناخواسته، به صورت غیر مستقیم، یک content marketing هست(حداقل از نوع بی برنامش) .البته هیچ وقت، بازاریابی از طریق محتوا، به واسطه دروغ، و اطلاعات غلط، آینده خوشی نخواهد داشت و فقط منجر به سلب اعتماد مشتریان میشه.

بحث Content Marketing ، چیزی نیست که برای گوگل، قابل درک باشه.اما شما می تونید با استفاده از بازاریابی از طریق محتوا، علاوه بر خوشحال کردن گوگل، به خاطر تولید محتوای خوب، مشتری جذب کنید.این یکی از بهترین و سالم ترین شیوه های جذب مشتری و در عین حال، بهینه سازی در موتور های جستجو است. بازاریابی از طریق محتوا، در حقیقت، زیر مجموعه یکی از سه قطب سئوست.(محتوا – بک لینک – On Page Seo) و میشه اون رو در زیر مجموعهبرندینگ هم قرار داد.

بازاریابی از طریق محتوا، قبل از هر چیز، به خلاقیت در ارائه مطلب شما نیاز داره، یعنی به شکلی نامحسوس، علاوه بر رعایت اصول اخلاقی و پرهیز از دروغ و اطلاعات غلط، خواننده رو به خرید محصول یا دریافت خدمات ، تشویق کنید.به چند شیوه غلط Content Marketing توجه کنید:

۱- کپی پیست و ویرایش چندین مطلب و درج لینک و معرفی محصول(یا خدمات) فروشی

۲- درج کلی عکس و نوشته چشمک زن برای راغب کردن کاربر به خرید و دو خط توضیح و راهنما!

۳- درج محتوای کلیشه ای که کاربر با یه نگاه، متوجه میشه شما قصد قالب کردن محصول خودتون رو دارید!

۴- درج محتوای صفحه ای که به عنوان بازاریابی محتوا، در نظر گرفتید، در انجمن ها به قصد لینک بیلدینگ! کاربر با یه نگاه متوجه میشه، قصد شما لینک بیلدینگ هست.لذا نه محتوا رو میخونه نه وارد لینک میشه!

مورد چهارم رو به وفور در انجمن ها می تونید ببینید.به خصوص سایت های تازه تاسیس که در حوزه طراحی سایتفعالیت می کنند، این کار رو به تقلید، یا از روی خلاقیت خودشون(!) انجام میدن.مورد شماره چهار، از نظر کسانی که این کار رو می کنن، ممکنه به قصد بازاریابی از طریق محتوا نباشه و فقط به قصد خوشحال کردن گوگل با ایجاد بک لینک خودشون در اون انجمن ها باشه.این افراد، content marketing رو با لینک بیلدینگ اشتباه می گیرند و فکر می کنند، لینک بیلدینگ، بخشی از content marketing هست.

کل تعریف بسیاری از افراد نا آگاه در حوزه سئو درباره بازاریابی محتوایی، این هست:

که محتوای خوب تولید کنند و در اون، به تجارت خودشون، مستقیم یا غیر مستقیم اشاره کنن و مطالبشون رو در فروم ها به همراه لینک با کلمه ای که میخوان، توی گوگل رتبه بگیرن، پخش کنند!

پس بازاریابی محتوا دقیقا چه چیزی هست؟

۱- شروع یک برنامه درست بازاریابی محتوا، باید از طرح تجاری آغاز یشه.طرح تجاری یا Business Plan، پایه هر تجارتی در هر حوزه ای است و نباید بدون داشتن طرح تجاری شروع، به بازاریابی محتوایی کنید.

۲- بررسی کنید که در حال حاضر چه کسانی مشتری شما هستند (مشتریان فعلی) و چطور می تونید، علاوه بر حفظ کردنشون، اونها رو واقف کنید تا بیشتر از خدمات شما استفاده کنند یا شما رو به دیگران معرفی کنند.در حقیقت، بخشی از بازاریابی محتوایی شما باید، برای ریفرش و تلنگری به مشتریان فعلی شما و یادواری نام شما به عنوان یک فروشنده یا ارائه دهنده خدمات در ذهن اونها باشه.در حالت پیش فرض، ممکنه مشتریان فعلی، شما رو فراموش کنند.پس حفظشون کنید!

۳- دور انداز و آینده محصولات و خدمات شما! به این فکر کنید، که بازاریابی فعلی شما، آسیبی به محصولات و خدماتی که در آینده ارائه خواهید کرد وارد نمی کنه.چیزی ننویسید که بعدا مجبور شید، حرفتون رو عوض کنید.بلکه طوری بنویسید که ذهن مخاطب، برای محصولات آینده شما، آماده بشه.(این که میگم بنویسید یا ننویسید، به هیچ وجه منظورم تجاری نوشتن و فقط به قصد پول نوشتن نیست.رعایت اخلاق، مطلب مفید و تازه و به دور از دروغ و سانسور، اولین اصل Content Marketing هست.مخاطبان دیگه هوشمند تر از اون هستند که با مخفی کاری محتوایی شما، گوگل بخورند!)

۴- میزان رقابت! این اصل فقط مربوط به بازاریابی از طریق محتوا نیست و در هر فرایندی از هر کسب و کاری (انتخاب کلمات کلیدی،سئو،برندینگ،تجارت های فیزیکی و …) ، حاکم هست و من همیشه در سئوروز روی این موضوع تاکید دارم.به این فکر کنید که برای چه میزان رقابتی قصد دارید، Content Marketing کنید؟ چند رقیب با چه قدرتی دارید؟رقبای شما چقدر در بازاریابی از طریق محتوا قدرتمند هست؟از نظر بقیه شاخص ها چطور؟ نکنه بدون بررسی میزان رقابت، قصد دارید یه بازاریابی محتوا بدون توجه به رقابت انجام بدید؟بدون توجه به اینکه اصلا، Content Marketing شما جایی دیده میشه یا نه؟!!

۵- قدرت فعلی شما! خیلی ها تصور می کنن، یه سایت تاسیس کنن یا بیان داخل سایت خودشون، حتی به بهترین و استاندارد ترین شکل، بازاریابی محتوا انجام بدن، موفقیت در پیش روشون هست! اصلا اینطوری نیست.اگر شما داخل سایتتون به content marketing بپردازید، چه کسی شما رو می بینه؟ اصلا این همه زحمت و بازاریابی محتوایی شما، جایی دیده میشه؟ کجا دقیقا؟ با جستجوی عبارت های مرتبط در گوگل؟ داخل ایمیل ها یا بنر های تبلیغاتی؟ وقتی بدون در نظر گرفتن قدرت خودتون، اقدام به Content Marketing می کنید، انگار دور خودتون چرخیدید! بازاریابی محتوایی قبل از هر چیز، نیاز به چشم داره.چشمانی که محتوای شما رو ببیند! برای جذب این چشم ها، چه برنامه ای دارید؟ سایت های قدرتمند از نظر رتبه گوگل و برند های قوی و معروف، علاوه بر اینکه، مخاطبان زیادی، دارند و روزانه چشمان جدید(کاربر جدید) و چشمان تکراری(کاربران ثابت) مطالب اونها رو می بینند، باز هم، برای جذب مخاطب بیشتر، دست به دامان روش های مختلف تبلیغات میشن.حالا فرض کنید، سایتی که نه رتبه گوگل خوبی داره، نه کاربران ثابت، نه تبلیغات، اقدام به بازاریابی از طریق محتوا کنه.فکر می کنید، اون شخص/شرکت، بعدا، از هر چی، گوگل و مشتری و درآمد اینترنتی و تولید محتوا، خسته و ناامید نخواهد شد؟!!

۶- خودتون رو جای مشتری بذارید و تصمیم بگیرید.به عنوان یه کاربر به محتوی خودتون نگاه کنید.چقدر احتمال داره خرید کنید و تبدیل به مشتری بشید؟آیا به درستی مراحل تبدیل کاربر به مشتری رو طی می کنید؟بهینه سازی نرخ تبدیل، در محتوای شما، مورد توجه قرار گرفته؟نکنه طوری، مطلب نوشتید که خودون هم حوصله خوندن ندارید و اصلا جذبتون نمی کنه؟

۷- اگر بعد از تولید محتوا، احساس خستگی شدید نکردید، و خیلی راحت انجام شد، به کارتون شک کنید.همین الان که من در حال نوشتن این مطلب هستم با اینکه، این پست، یک Content Marketing نیست، احساس خستگی شدیدی دارم و شاید دو ساعتی وقتم رو گرفت.شاید فکر کنید، این مطلب، اونقدر هم زیاد نیست که دو ساعت وقت گیر باشه(با فرض تایپ تند). اما فکری که قبل از نوشتن و در حین نوشتن می کنید، فرایند تولید محتوا رو طولانی می کنه.هر چقدر هم، کپی پیست نکرده باشید (که من از مخالفان سر سخت کپی پیست یا تجمیع مطالب هستم)، بعد از اتمام نوشتن، احساس خستگی خیلی خیلی بیشتری خواهید کرد که برای شما بهتره!

۸-بعضی موضوعات، رو نمیشه با محتوا، بازاریابی کرد! برای مثال، فروش ساعت دیواری، فروش شارژ ، سایت های تفریحی ، سایت های فیلم و آهنگ، اصلا با بازاریابی از طریق محتوا آبشون توی یه جوب نمیره!(توجه کنید بازاریابی محتوایی.نه خود محتوا) شما چه محتوایی میخواید برای این موضوعات تولید کنید که منجر به جلب مشتری بشه؟برای خیلی موضوعات، اصلا بازاریابی از طریق محتوا(نه تولید محتوا) نتیجه نمیده یا دست کم، زحمتش به سودش نمی ارزه.حقیقت ها رو بپذیرید و همه چیز رو در یک چهارچوب قرار ندید گوگل رو پرستش نکنید!(پرستش گوگل رو بخونید).

برای نشون دادن و انتشار محتوای خودتون به قصد فروش، نیاز به ابزار های مثل زیر دارید!به خصوص، اگر، بازدید کننده چندانی ندارید:

۱- انتشار عکس و تصویر و اینفوگرافیک در سایت های اشتراک عکس و شبکه های اجتماعی مثل پینترست، اینستاگرام و … .

۲- انتشار فیلم و ویدئو در سایت های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب، آپارات، دیلی موشن و …

نکته :فراموش نکنید، داریم درباره بازاریابی صحبت می کنیم.پس اولین اصل استفاده از شبکه های اجتماعی، کاربران هستند.باید کاربران شما رو ببینند.اینجا SMM مهم هست.نه SMO.اگر صفحه رسمی دارید، باید مخاطبان و طرفداران و دنبال کنندگان صفحتون زیاد باشه.اگر نیست، باید در صفحاتی، خودتون رو معرفی کنید، که علاوه بر مرتبط بودن، کاربران زیادی داشته باشن.بعضی از شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب و پینترست، ازونجا که مبتنی بر سرچ داخلی هستند و صفحات مرتبط، همیشه در گوشه و کنار نمایش داده میشه، جای خیلی خوبی برای معرفی هستند.از این سایت ها، بدون نیاز به لایک و جذب طرفدار، خود به خود، به سمت محتوای شما، بازدید کننده هدفمند ارسال میشه.

۳- تبلیغات سالم ایمیلی، بنری و … در سایت های مرتبط.

۴-معرفی محتوای تولید شده در انجمن ها و تالار های گفتگوی مرتبط در موضوعات مرتبط.(همونطور که بالاتر گفتم، با جمله های کلیشه ای و لینک بیلدینگ بی حساب، کاربران رو دفع نکنید).به قصد معرفی محصول و خدمات یا ارائه مطلب مفید، خودتون رو معرفی کنید.نه اینکه تاپیک بزنید و کتابی مطلبتونو کپی کنید و لینک بدید.نه اینکه برید پست یه سال پیش یه نفر که به موضوع شما شبیهه رو جواب بدید! اون شخص بدون شک الان دیگه به جواب نیاز نداره.واقعا به قصد معرفی مطلب مفید اقدام کنید.نه به قصد سئو و لینک بیلدینگ. اگر هم احتمال میدید، از اون تالار گفتگو، هیچ مشتری نمیاد و بازدید کننده هدفمندی نداره، وقتتون رو در اون تالار گفتگو هدر ندید.مورد ۴ رو می تونید صرف نظر کنید! چون خیلی اوقات، به جای استفاده درست، تبدیل به اسپم کردن فروم ها میشه!

نتیجه بازاریابی از طریق محتوا:

۱- افزایش و حفظ مشتریان و کسب درامد بیشتر

۱-افزایش نرخ تبدیل (Customer Rate)

۳-کاهش نرخ دفع کاربر یا Bounce Rate

۴-پخش نام و برند شما در فضای اینترنت (برندینگ)

۵-افزایش قدرت سئوی سایت (تولید محتوای مفید و دریافت بک لینک های طبیعی)

لینک های پیوست شده بخاطر مخرب شناخته شدن حذف شد.

سلیمانی
امضاء irsfe
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
۲۵-۸-۱۳۹۶, ۰۱:۵۲ صبح
ارسال: #2
RE: بازاریابی از طریق محتوا یا تولید و پخش محتوای اسپم؟
(۲۹-۳-۱۳۹۶ ۰۷:۱۶ عصر)irsfe نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازاریابی از طریق محتوا یا تولید و پخش محتوای اسپم؟



بازاریابی (از طریق) محتوا یا Content Marketing ، همونطور که از اسمش معلومه، به معنی جذب مشتری و بازار به واسطه محتواست.یعنی شما طوری محتوا تولید کنید، که علاوه بر مفید بودن، منجر به افزایش فروش شما بشه. کلا، هر گونه تولید محتوا، خواسته یا ناخواسته، به صورت غیر مستقیم، یک content marketing هست(حداقل از نوع بی برنامش) .البته هیچ وقت، بازاریابی از طریق محتوا، به واسطه دروغ، و اطلاعات غلط، آینده خوشی نخواهد داشت و فقط منجر به سلب اعتماد مشتریان میشه.

بحث Content Marketing ، چیزی نیست که برای گوگل، قابل درک باشه.اما شما می تونید با استفاده از بازاریابی از طریق محتوا، علاوه بر خوشحال کردن گوگل، به خاطر تولید محتوای خوب، مشتری جذب کنید.این یکی از بهترین و سالم ترین شیوه های جذب مشتری و در عین حال، بهینه سازی در موتور های جستجو است. بازاریابی از طریق محتوا، در حقیقت، زیر مجموعه یکی از سه قطب سئوست.(محتوا – بک لینک – On Page Seo) و میشه اون رو در زیر مجموعهبرندینگ هم قرار داد.

بازاریابی از طریق محتوا، قبل از هر چیز، به خلاقیت در ارائه مطلب شما نیاز داره، یعنی به شکلی نامحسوس، علاوه بر رعایت اصول اخلاقی و پرهیز از دروغ و اطلاعات غلط، خواننده رو به خرید محصول یا دریافت خدمات ، تشویق کنید.به چند شیوه غلط Content Marketing توجه کنید:

۱- کپی پیست و ویرایش چندین مطلب و درج لینک و معرفی محصول(یا خدمات) فروشی

۲- درج کلی عکس و نوشته چشمک زن برای راغب کردن کاربر به خرید و دو خط توضیح و راهنما!

۳- درج محتوای کلیشه ای که کاربر با یه نگاه، متوجه میشه شما قصد قالب کردن محصول خودتون رو دارید!

۴- درج محتوای صفحه ای که به عنوان بازاریابی محتوا، در نظر گرفتید، در انجمن ها به قصد لینک بیلدینگ! کاربر با یه نگاه متوجه میشه، قصد شما لینک بیلدینگ هست.لذا نه محتوا رو میخونه نه وارد لینک میشه!

مورد چهارم رو به وفور در انجمن ها می تونید ببینید.به خصوص سایت های تازه تاسیس که در حوزه طراحی سایتفعالیت می کنند، این کار رو به تقلید، یا از روی خلاقیت خودشون(!) انجام میدن.مورد شماره چهار، از نظر کسانی که این کار رو می کنن، ممکنه به قصد بازاریابی از طریق محتوا نباشه و فقط به قصد خوشحال کردن گوگل با ایجاد بک لینک خودشون در اون انجمن ها باشه.این افراد، content marketing رو با لینک بیلدینگ اشتباه می گیرند و فکر می کنند، لینک بیلدینگ، بخشی از content marketing هست.

کل تعریف بسیاری از افراد نا آگاه در حوزه سئو درباره بازاریابی محتوایی، این هست:

که محتوای خوب تولید کنند و در اون، به تجارت خودشون، مستقیم یا غیر مستقیم اشاره کنن و مطالبشون رو در فروم ها به همراه لینک با کلمه ای که میخوان، توی گوگل رتبه بگیرن، پخش کنند!

پس بازاریابی محتوا دقیقا چه چیزی هست؟

۱- شروع یک برنامه درست بازاریابی محتوا، باید از طرح تجاری آغاز یشه.طرح تجاری یا Business Plan، پایه هر تجارتی در هر حوزه ای است و نباید بدون داشتن طرح تجاری شروع، به بازاریابی محتوایی کنید.

۲- بررسی کنید که در حال حاضر چه کسانی مشتری شما هستند (مشتریان فعلی) و چطور می تونید، علاوه بر حفظ کردنشون، اونها رو واقف کنید تا بیشتر از خدمات شما استفاده کنند یا شما رو به دیگران معرفی کنند.در حقیقت، بخشی از بازاریابی محتوایی شما باید، برای ریفرش و تلنگری به مشتریان فعلی شما و یادواری نام شما به عنوان یک فروشنده یا ارائه دهنده خدمات در ذهن اونها باشه.در حالت پیش فرض، ممکنه مشتریان فعلی، شما رو فراموش کنند.پس حفظشون کنید!

۳- دور انداز و آینده محصولات و خدمات شما! به این فکر کنید، که بازاریابی فعلی شما، آسیبی به محصولات و خدماتی که در آینده ارائه خواهید کرد وارد نمی کنه.چیزی ننویسید که بعدا مجبور شید، حرفتون رو عوض کنید.بلکه طوری بنویسید که ذهن مخاطب، برای محصولات آینده شما، آماده بشه.(این که میگم بنویسید یا ننویسید، به هیچ وجه منظورم تجاری نوشتن و فقط به قصد پول نوشتن نیست.رعایت اخلاق، مطلب مفید و تازه و به دور از دروغ و سانسور، اولین اصل Content Marketing هست.مخاطبان دیگه هوشمند تر از اون هستند که با مخفی کاری محتوایی شما، گوگل بخورند!)

۴- میزان رقابت! این اصل فقط مربوط به بازاریابی از طریق محتوا نیست و در هر فرایندی از هر کسب و کاری (انتخاب کلمات کلیدی،سئو،برندینگ،تجارت های فیزیکی و …) ، حاکم هست و من همیشه در سئوروز روی این موضوع تاکید دارم.به این فکر کنید که برای چه میزان رقابتی قصد دارید، Content Marketing کنید؟ چند رقیب با چه قدرتی دارید؟رقبای شما چقدر در بازاریابی از طریق محتوا قدرتمند هست؟از نظر بقیه شاخص ها چطور؟ نکنه بدون بررسی میزان رقابت، قصد دارید یه بازاریابی محتوا بدون توجه به رقابت انجام بدید؟بدون توجه به اینکه اصلا، Content Marketing شما جایی دیده میشه یا نه؟!!

۵- قدرت فعلی شما! خیلی ها تصور می کنن، یه سایت تاسیس کنن یا بیان داخل سایت خودشون، حتی به بهترین و استاندارد ترین شکل، بازاریابی محتوا انجام بدن، موفقیت در پیش روشون هست! اصلا اینطوری نیست.اگر شما داخل سایتتون به content marketing بپردازید، چه کسی شما رو می بینه؟ اصلا این همه زحمت و بازاریابی محتوایی شما، جایی دیده میشه؟ کجا دقیقا؟ با جستجوی عبارت های مرتبط در گوگل؟ داخل ایمیل ها یا بنر های تبلیغاتی؟ وقتی بدون در نظر گرفتن قدرت خودتون، اقدام به Content Marketing می کنید، انگار دور خودتون چرخیدید! بازاریابی محتوایی قبل از هر چیز، نیاز به چشم داره.چشمانی که محتوای شما رو ببیند! برای جذب این چشم ها، چه برنامه ای دارید؟ سایت های قدرتمند از نظر رتبه گوگل و برند های قوی و معروف، علاوه بر اینکه، مخاطبان زیادی، دارند و روزانه چشمان جدید(کاربر جدید) و چشمان تکراری(کاربران ثابت) مطالب اونها رو می بینند، باز هم، برای جذب مخاطب بیشتر، دست به دامان روش های مختلف تبلیغات میشن.حالا فرض کنید، سایتی که نه رتبه گوگل خوبی داره، نه کاربران ثابت، نه تبلیغات، اقدام به بازاریابی از طریق محتوا کنه.فکر می کنید، اون شخص/شرکت، بعدا، از هر چی، گوگل و مشتری و درآمد اینترنتی و تولید محتوا، خسته و ناامید نخواهد شد؟!!
  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


۶- خودتون رو جای مشتری بذارید و تصمیم بگیرید.به عنوان یه کاربر به محتوی خودتون نگاه کنید.چقدر احتمال داره خرید کنید و تبدیل به مشتری بشید؟آیا به درستی مراحل تبدیل کاربر به مشتری رو طی می کنید؟بهینه سازی نرخ تبدیل، در محتوای شما، مورد توجه قرار گرفته؟نکنه طوری، مطلب نوشتید که خودون هم حوصله خوندن ندارید و اصلا جذبتون نمی کنه؟

۷- اگر بعد از تولید محتوا، احساس خستگی شدید نکردید، و خیلی راحت انجام شد، به کارتون شک کنید.همین الان که من در حال نوشتن این مطلب هستم با اینکه، این پست، یک Content Marketing نیست، احساس خستگی شدیدی دارم و شاید دو ساعتی وقتم رو گرفت.شاید فکر کنید، این مطلب، اونقدر هم زیاد نیست که دو ساعت وقت گیر باشه(با فرض تایپ تند). اما فکری که قبل از نوشتن و در حین نوشتن می کنید، فرایند تولید محتوا رو طولانی می کنه.هر چقدر هم، کپی پیست نکرده باشید (که من از مخالفان سر سخت کپی پیست یا تجمیع مطالب هستم)، بعد از اتمام نوشتن، احساس خستگی خیلی خیلی بیشتری خواهید کرد که برای شما بهتره!

۸-بعضی موضوعات، رو نمیشه با محتوا، بازاریابی کرد! برای مثال، فروش ساعت دیواری، فروش شارژ ، سایت های تفریحی ، سایت های فیلم و آهنگ، اصلا با بازاریابی از طریق محتوا آبشون توی یه جوب نمیره!(توجه کنید بازاریابی محتوایی.نه خود محتوا) شما چه محتوایی میخواید برای این موضوعات تولید کنید که منجر به جلب مشتری بشه؟برای خیلی موضوعات، اصلا بازاریابی از طریق محتوا(نه تولید محتوا) نتیجه نمیده یا دست کم، زحمتش به سودش نمی ارزه.حقیقت ها رو بپذیرید و همه چیز رو در یک چهارچوب قرار ندید گوگل رو پرستش نکنید!(پرستش گوگل رو بخونید).

برای نشون دادن و انتشار محتوای خودتون به قصد فروش، نیاز به ابزار های مثل زیر دارید!به خصوص، اگر، بازدید کننده چندانی ندارید:

۱- انتشار عکس و تصویر و اینفوگرافیک در سایت های اشتراک عکس و شبکه های اجتماعی مثل پینترست، اینستاگرام و … .

۲- انتشار فیلم و ویدئو در سایت های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب، آپارات، دیلی موشن و …

نکته :فراموش نکنید، داریم درباره بازاریابی صحبت می کنیم.پس اولین اصل استفاده از شبکه های اجتماعی، کاربران هستند.باید کاربران شما رو ببینند.اینجا SMM مهم هست.نه SMO.اگر صفحه رسمی دارید، باید مخاطبان و طرفداران و دنبال کنندگان صفحتون زیاد باشه.اگر نیست، باید در صفحاتی، خودتون رو معرفی کنید، که علاوه بر مرتبط بودن، کاربران زیادی داشته باشن.بعضی از شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب و پینترست، ازونجا که مبتنی بر سرچ داخلی هستند و صفحات مرتبط، همیشه در گوشه و کنار نمایش داده میشه، جای خیلی خوبی برای معرفی هستند.از این سایت ها، بدون نیاز به لایک و جذب طرفدار، خود به خود، به سمت محتوای شما، بازدید کننده هدفمند ارسال میشه.

۳- تبلیغات سالم ایمیلی، بنری و … در سایت های مرتبط.

۴-معرفی محتوای تولید شده در انجمن ها و تالار های گفتگوی مرتبط در موضوعات مرتبط.(همونطور که بالاتر گفتم، با جمله های کلیشه ای و لینک بیلدینگ بی حساب، کاربران رو دفع نکنید).به قصد معرفی محصول و خدمات یا ارائه مطلب مفید، خودتون رو معرفی کنید.نه اینکه تاپیک بزنید و کتابی مطلبتونو کپی کنید و لینک بدید.نه اینکه برید پست یه سال پیش یه نفر که به موضوع شما شبیهه رو جواب بدید! اون شخص بدون شک الان دیگه به جواب نیاز نداره.واقعا به قصد معرفی مطلب مفید اقدام کنید.نه به قصد سئو و لینک بیلدینگ. اگر هم احتمال میدید، از اون تالار گفتگو، هیچ مشتری نمیاد و بازدید کننده هدفمندی نداره، وقتتون رو در اون تالار گفتگو هدر ندید.مورد ۴ رو می تونید صرف نظر کنید! چون خیلی اوقات، به جای استفاده درست، تبدیل به اسپم کردن فروم ها میشه!

نتیجه بازاریابی از طریق محتوا:

۱- افزایش و حفظ مشتریان و کسب درامد بیشتر

۱-افزایش نرخ تبدیل (Customer Rate)

۳-کاهش نرخ دفع کاربر یا Bounce Rate

۴-پخش نام و برند شما در فضای اینترنت (برندینگ)

۵-افزایش قدرت سئوی سایت (تولید محتوای مفید و دریافت بک لینک های طبیعی)

منبع :دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


وب سایت : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

مرسی مطلب مفیدی بودش ماهم تازه شروع کردیم واسه سایتمون داریم تولید محتوا میکنیم ایشالا جواب بگیریم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط alirezawww
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان