ناتوان در اتصال به سرور LDAP
|
۱-۸-۱۳۹۲, ۰۴:۲۰ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
ناتوان در اتصال به سرور LDAP
سلام خدمت دوستان وعزیزان
یکی از دوستانم در قسمت مدیریت جوملا اقدام به پاک کردن یکی از دو مدیر وب سایت کرده و از زمان پاک کردن یوزر و پسورد شخص حتی با یوزر و پسورد مدیر دیگه هم وارد مدیریت جوملا نمیشه و ارور"ناتوان در اتصال به سرور LDAP" از دوستان میخوام راهنمایی کنن علتش چیه؟چه باید بکنم؟ لینک سایت zarrinmadarkavir.ir |
|||
۱-۸-۱۳۹۲, ۰۴:۲۹ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: ناتوان در اتصال به سرور LDAP
شما اگر بک آپ دارید برگردونید.
شما یوزر ادمین رو احتمالا حذف کردید ! میتونید یک یوزر ادمین جدید بسازید و آی دی یا همون شناسه کاربری مدیر قبلی رو بهش بدید. اما اگر بک آپ قبل از حذف رو برگردونید فکر میکنم برای شما راحت تر باشه. |
|||
|
۳-۸-۱۳۹۲, ۱۲:۳۳ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: ناتوان در اتصال به سرور LDAP
سلام خدمت سرورگرامی اقای گنجی
ممنون از کمکتون،متاسفانه بک آپ نگرفتم اگه میشه راه حل دوم رو برام بازکنین.ممنونم |
|||
۳-۸-۱۳۹۲, ۰۳:۵۸ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: ناتوان در اتصال به سرور LDAP
اگر اون کاربری که حذف کردید مدیر اصلی بوده شما باید یک یوزر جدید ایجاد کنید در گروه کاربری مدیر کل و سپس آی دی یا شناسه اون رو به شناسه پیش فرض مدیرکل تغییر بدید.
آموزش ایجاد کاربر ادمین در انجمن توسط جناب پردل قبلا منتشر شده. |
|||
|
۹-۸-۱۳۹۲, ۰۶:۰۱ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
RE: ناتوان در اتصال به سرور LDAP
سلام
متاسفانه اون اموزش کارساز نبود و جز مرحله اولش بقیه مراحل داخل جوملا 2.5 وجود نداره خواهشا راهنمایی کنید!!!!!!باسپاس فراوان |
|||
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان