سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
|
۷-۶-۱۳۹۳, ۱۱:۰۷ عصر
ارسال: #6
|
|||
|
|||
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
من فکر میکنم شما بتونید برای کارمندان تعریف کنید که تیکت های چه دپارتمانی رو بتونند ببینند و رسیدگی کنند.
اگر شما نتونستید با این سیستم کنار بیایید میتونید از اسکریپت WHMCS استفاده کنید. البته اگر آر اس تیکت رو خریده بودید میتونستید به سازنده تیکت بزنید تا بصورت حرفه ای کمکتون کنند. |
|||
|
پیامهای داخل این موضوع |
سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - rezaetemadi - ۴-۶-۱۳۹۳, ۰۸:۱۵ عصر
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - Vahid Taheri - ۴-۶-۱۳۹۳, ۰۹:۲۹ عصر
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - rezaetemadi - ۵-۶-۱۳۹۳, ۰۲:۳۰ صبح
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - Vahid Taheri - ۵-۶-۱۳۹۳, ۰۲:۵۲ صبح
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - rezaetemadi - ۷-۶-۱۳۹۳, ۰۷:۱۲ عصر
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - Reza Ganji - ۷-۶-۱۳۹۳ ۱۱:۰۷ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان