زمان کنونی: ۲۵-۲-۱۴۰۳, ۰۶:۰۳ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
۷-۶-۱۳۹۳, ۱۱:۰۷ عصر
ارسال: #6
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
من فکر میکنم شما بتونید برای کارمندان تعریف کنید که تیکت های چه دپارتمانی رو بتونند ببینند و رسیدگی کنند.
اگر شما نتونستید با این سیستم کنار بیایید میتونید از اسکریپت WHMCS استفاده کنید.
البته اگر آر اس تیکت رو خریده بودید میتونستید به سازنده تیکت بزنید تا بصورت حرفه ای کمکتون کنند.
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - rezaetemadi - ۴-۶-۱۳۹۳, ۰۸:۱۵ عصر
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - Reza Ganji - ۷-۶-۱۳۹۳ ۱۱:۰۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان