كنترل پنل
|
۱۸-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۲ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
كنترل پنل
سلام
دوستاني كه با كنترل پنل whm آشنايي دارند ميشه لطف كنند توضيحاتي درباره اين بدند براي ارسال تيكت چطوري ميشه ازش استفاده كرد |
|||
۱۸-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۱ صبح
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۸-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۵۴ صبح، توسط Reza Ganji.)
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: كنترل پنل
کاربران در پنل کاربری خود یک منو به نام درخواست های پشتیبانی دارند و از اون طریق میتونند تیکت ارسال کنند و شما هم در مدیریت در بالا تعداد تیکت های در انتظار پاسخ را خواهید دید که مثلا نوشته :
کد: (انتخاب همه) 2 Ticket(s) Awaiting Reply یا از منو ساپورت میتونید تیکت های خواهده نشده یا تیکت های باز رو انتخاب کنید که البته ما در مدیریت از زبان انگلیسی استفاده میکنیم . برای ارسال تیکت جدید به کاربر دلخواه از منو ساپورت add new را انتخاب کنید و از لیست کشویی کاربر دلخواه را انتخاب و تیکت را کامل کنید. فکر میکنم لینک زیر هم حاوی اطلاعات مناسبی برای شما باشه : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
۱۸-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۲۹ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: كنترل پنل
تشكر
آيا رايگان هست و روي دامنه و يا ساب دامين جداگانه نصب ميشه تو سايتش نميشه عضو شد چطوري ميشه دانلود كرد فارسي سازيش چگونه هست |
|||
۱۸-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۶ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: كنترل پنل
این اسکریپت تجاریه ولی نال شده اش رو میتونید تو وب پیدا کنید.فارسی سازش رو هم میتونید تو نت پیدا کنید همچنین قالب ها رو ولی وقتی کارتون راه افتاد حتما لایسنسش رو بخرید.
|
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان