زمان کنونی: ۹-۱-۱۴۰۳, ۰۹:۵۶ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه بر خدمات طراحی وب سایت خود تعرفه بگذاریم
۱۶-۸-۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ صبح
ارسال: #1
چگونه بر خدمات طراحی وب سایت خود تعرفه بگذاریم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


چگونه قیمت ها را برای خدمات خود تعیین می کنید تا حد زیادی بر مشتریان آینده ای که کسب و کار شما را می بینند تاثیر می گذارد. برای کسانی که تازه کار هستند همیشه وسوسه قیمت کم برای جلب پروژه ها ی بیشتر وجود دارد. وقتی این کار را می کنید، مشتریان ارزش کار شما را نمی بینند. هنگامی که کمترین میزان قیمت را تنظیم میکنید، شما یک سیگنال ارسال میکنید که اهمیتی در مورد چگونگی ارزیابی خود یا کسب و کار خود ندارید.
پس چگونه می توان قیمت را برای کار خود تعیین کرد؟ قیمت گذاری دو اصل و محرک دارد: داخلی و خارجی .
قیمت گذاری داخلی
قیمت گذاری داخلی چیزی است که شما برای مشتریان آشکار نمی کنید. شامل همه عوامل و عناصر لازم در محاسبه هزینه مشتریان می شود. دستورالعمل محاسبه، MAR یا حداقل نرخ قابل قبول نامیده می شود - کمترین نرخی که شما با آن مایل به انجام آن پروژه هستید. محاسبه MAR شامل سربار های شخصی و کاری شما می شود که با تعداد ساعت هایی که شما بر روی یک پروژه کار می کنید محاسبه می شود.

value

شما باید هزینه های زندگی را در نظر بگیربد کنید. به عنوان مثال، هزینه های شخصی شما (مواد غذایی، مکان، لباس، و دیگر نیازها) 3۰،000 دلار در سال است و ۵۰۰۰ دلار نیز برای هزینه های سربار دیگر در نظر بگیرید. بیایید بگوییم شما مایل به 6 ساعت کار در روز هستید در و در سال 48 هفته سر کار هستید که در کل برابر با 1440 ساعت است. بنابراین 35000 دلار را تقسیم بر 1440 ساعت کنید ، شما باید 24.31 دلار به ازای هر ساعت دریافت کنید - این به عنوان حداقل نرخ قابل قبول است. اگر مالیات را اضافه کنید،فرض کنید 20٪ ، این مبلغ ۲۹.۷ دلار خواهد بود.
این محاسبه، البته، متفاوت است، زیرا هر فرد ملاحظات و متغیرهای مختلف دارد. با این حال، این خط پایین است که شما می توانید به عنوان راهنما از آن استفاده کنید و هرگز زیر MAR خود،کار نکنید.

قیمت گذاری خارجی
قیمت گذاری خارجی

قیمت گذاری خارجی چیزی است که شما می توانید با مشتری خود بحث کنید. این قیمت مربوط به ارزش کار شما در پروژه می باشد.
با توجه به قیمت گذاری خارجی، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید:
1. سعی کنید وارد یک مسابقه نشوید و حرفه ای باشید

بدانید که دیگران و همکاران برای خدمات خود چقدر هزینه دریافت می کنند. با این حال، هزینه خدمات دیگران نباید بر شما تأثیر بگذارد، زیرا احتمال وجود دارد که برخی از فارغ التحصیلان به ویژه تازه کارها، خدمات خود را ارزان تر ارایه دهند.
ممکن است دشوار باشد در برابر اکثر تازه کارها رقابت قیمتی داشته باشید، اما باید پایداری حرفه ای خود را به عنوان یک طراح مستقل حفظ کنید.
2. هرگز قیمت خود را با ساعت تنظیم نکنید

هنگامی که شما به سایت های کاریابی یا بازار کار می روید، بسیاری از پروژه ها بر اساس ساعت تنظیم می شوند. اگرچه هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد، اما شارژ با ساعت نیز معایب دارد. زمانی که بر اساس ساعت برای مشتری کار می کنید، مشتری شما ممکن است شروع به شکایت و غر زدن کند که چه مدت طول می کشد. گاهی اوقات، تنها چند دقیقه زمان می برد تا تغییرات خاصی را انجام دهد که تا حد زیادی بر روی وب سایت تاثیر می گذارد و قطعا ارزش کار شما فرا تر از چند دقیقه است.
علاوه بر این، شارژ ساعتی خلاقیت شما را محدود می کند، که به نوبه خود، محدودیت هایی را به پروژه وارد می کند. می توانید مراحل و استراتژی هایی را که می خواهید برای رسیدن به اهداف وب سایت انجام دهید ذکر کنید. هنگامی که یک مشتری ارزش کار شما را می بیند، دریغ نخواهند کرد وا با نرخ موافقت میکند. در حقیقت، حتی ممکن است هنگامی که ارزش کار را درک کنند هزینه ای بالاتری به شما پرداخت کنند.
3. هزینه با توجه به ارزش کار شما

ارزش اینجا فقط به زمان شما اشاره نمی کند، بلکه به کل تجربه کار شما می باشد. به یاد داشته باشید که شما نه تنها وقت خود، بلکه تخصص خود را نیز ارائه می دهید. این شامل خدمات شما، نحوه انجام پروژه و نتیجه پروژه است.

talking-client
4. وقت صرف صحبت با مشتری خود کنید

متخصصان وب freelance اغلب اشتباه می کنند و قرارداد را به سرعت می بندد. چه اتفاقی می افتد که به منظور نهایی کردن معامله، با هر تفرجی از مشتری موافق هستند فقط برای اینکه کار نهایی شود.
معمولا برخی مشتریان زبل از شما خواهند پرسید که چقدر هزینه خواهد برد و چه مدت طول خواهد کشید بدون بحث درباره جزئیات. بنابراین، عاقلانه است قبل از شروع در هر پروژه جدید احتیاط کنید. چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟
ابتدا متوجه شوید که مشتری واقعا چه میخواهد به دست بیاورد. آیا آنها فقط یک طراحی مجدد وب سایت می خواهند؟ آیا آنها می خواهند یک محصول جدید داشته باشند و یا ترافیک بیشتری به وب سایت خود اضافه کنند؟
شما همچنین می توانید گزینه های مختلف را ارائه دهید. مثلا از بسته های پایه ای که شامل چیزی است که آنها می خواهند و یا بسته پیشرفته تر که شامل چیزهایی است که مشتری شما نمی داند و شما آنها را به او ارائه می دهید.
در نهایت، مطمئن شوید که شرایط پرداخت و همچنین نحوه تکمیل پروژه مشخص می شود که شامل پیش پرداخت و البته مهلت های تعیین شده است.
5. همیشه قیمت خود را بر اساس اهداف مشتری تعیین کنید

فقط روی نتایج فوری که مشتریان شما میخواهند تمرکز نکنید، بلکه اهداف کلی آنها را مدنظر داشته باشید. شما متخصص هستید و اغلب اوقات، مشتریان نمی دانند که حقیقتا چه نیاز دارند. سوالاتی را بپرسید تا بدانند که واقعا چه چیزی می خواهند و نیاز دارند. مشتریانی که کلید های میانبر و انتظارات عجیب و غریبی دارند کسانی هستند که به شما آسیب می رسانند، بنابراین مطمئن شوید که از آنها اجتناب می کنید.
امضاء magbot
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان