زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۱۱:۲۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش فروش آنلاین محصولات طراحی سایت در ایام تعطیل
۹-۶-۱۳۹۵, ۰۸:۵۱ عصر
ارسال: #1
افزایش فروش آنلاین محصولات طراحی سایت در ایام تعطیل
[تصویر:  Sell-Products-Online-Web-Design-5.jpg]

چگونه در روزهای تعطیل محصولات خود را بفروشیم

کسب و کارهایی که دارای یک استراتژی بازاریابی آنلاین هستند، با خودشان اینگونه فکر می کنند که ایام تعطیل نیز وقت مناسبی برای سرمایه گذاری بر روی خرید های آنلاین می باشد. مشتریها در طراحی سایت ها باخبرند که این زمان های تعطیلی- که می تواند هر تعطیلی باشد، کم یا زیاد-، زمان استفاده مشتری ها از کارت های اعتباری خودشان است. این زمان ها بالا رفتن فروش ها در طراحی سایت ها سبب می شود که کسب و کار ها آماده ارائه خدمات و محصولات طراحی سایت و فروشگاه ساز خودشان به مشتری ها باشند. اما به چه نحوی باید بازاریابی کرد تا این خریدهای موقعی را به سوی کسب و کار خود هدایت کنیم؟ در پایین به مواردی در این جهت اشاره می کنیم.

مواظب عادت های خرید مشتری ها در طراحی سایت خود باشید

فهم عادت های خرید مشتریهای شما در طراحی سایت ها در دارا بودن قدرت فروش موفق در زمان های تعطیلی، بسیار پراهمیت است. دانستن اینکه این عادت ها به چه نحوی در رابطه با یک موقعیت معین تغییر می کند نیز بسیار حیاتی و مهم می باشد- فروش ها و خریدها بسیار توسعه پیدا می کنند و بسیار وابسته به تعطیلات هستند. مثلا ما در پیش روز زمان بازگشایی مدارس را داریم که این زمان از آن مواقع است که مسلما خرید و فروش ها رونق خاصی می گیرد. شما باید بتوانید از این زمان برای فروش بیشتر محصولات خودتان استفاده کنید.

با فهم این نوع عادت های خرید و فروش، بازاریاب های ماهر و با تجربه خواهند توانست مطابق با زمان موجود، اقدام به برنامه ریزی روی بازاریابی بکنند- و شیوه ویژه ای را که مشتریها با آن ها خرید می کنند را پیدا کنند و آنها را به خرید محصولات فروشگاه ساز خودشان راغب تر نمایند.

[تصویر:  Sell_Products_Online_Web_Design_2.jpg]

مطالب بهتر و سئو سایت

هنگامی که شما تعطیلات مهم سال و عادت های خرید مشتری ها را معین کردید و به مخاطبان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شما دسترسی پیدا کردید، این اطلاعات قادر است برای آپدیت راه حل های ویژه به کمک شما بیاید. دقت کنید که بیشتر کلیک های مخاطبان طراحی سایت را نه فقط به دلیل داشتن صفحه طراحی سایت استاندارد بلکه به علت دارا بودن یک صفحه طراحی سایت متناسب با اتفاقات مهم دوره ای در سال جلب می نمایید.

باتوجه به اینکه که کلیک های تبلیغاتی احتمال دارد از مخاطبان تازه طراحی سایت به دست آمده باشد، توجه کنید تا داده هایی درباره این مشتری تازه سایت پیدا کنید به آسانی، دسته بندی محصولات فروشگاه ساز خود را آپدیت کنید تا بر اساس آن داده های تازه ای از محصولات طراحی سایت خود به مشتری ها داده باشید.

[تصویر:  Sell_Products_Online_Web_Design_4.jpg]

یک استراتژی برای طراحی سایت خود بنویسید

فرآیند فروش، تا حدودی ساده و آسان شده و به بازاریاب ها این امکان را می دهد تا برروی کوشش های خود به منظور جلب مشتریهای طراحی سایت برای خرید از محصولات، فوکوس نمایند. ولی در دنیا، شیوه های زیادی هست تا یک مشتری را از مرحله ورود به طراحی سایت تا مرحله خرید محصولات هدایت کنند. محدودیت زمانی و منبع های دسترسی سبب می شود که پیش بینی خرید مشتریها بسیار دشوار گردد. رفع این شک و تردیدهای مشتریها با ارائه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معتبر شما، فرآیند خریدشان را قوت می بخشد، با این رویکرد مخاطبان طراحی سایت به آسانی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شما می گردند و محصول داخواه خودشان را از فروشگاه ساز شما خرید می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مراجعه کنید.

اطمینان حاصل کنید که درگاه خرید آنلاین طراحی سایت شما به آسانی در تلفن همراه همانند دسکتاپ رایانه کار می کند- اینجا شما به طراحی سایت ریسپانسیو نیاز دارید. قدرت نفوذ کانال های رسانه های اجتماعی که درباره محصول و خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شما حرف می زنند، ایمیل های پراهمیتی را برای خرید برای شما فراهم می نماید و به طور اثرگذاری برتری و سود حاصل از خریدها را نصیب شما می کند، نظیر خریدهای توئیتری. پس در اولویت کار خود پیدا کردن یک شیوه بازاریابی خاص را بگذاری و آن را انتخاب و از آن استفاده کنید.

[تصویر:  Sell_Products_Online_Web_Design_3.jpg]

برای آینده طراحی سایت خود برنامه ریزی کنید

فروش محصولات فروشگاه ساز شما ، با فروش ایام تعطیلی خاتمه نمی یابد شما از این ایام برای قوی تر کردن خودتان و شناساندن محصولات و خدمات خود به مشتری ها استفاده می کنید اما قرار نیست فقط به فروش این ماه های تعطیلی کفایت کنید باید برنامه ای منظم داسته باشید تا از این روزها برای مابقی ایام سال نیز بهره بگیرید و مشتری های خود را در سایر اوقات به خرید از طراحی سایت مشتاق کنید. کار کنید آنها دوباره به طراحی سایت شما بیایند و خرید کنند. یا شما قادر هستید روی یک مشتری ویژه مسلط باشید و بتوانید خواسته های وی را برآورده نمایید. یک مشتری فروشگاه ساز که مثلا هدیه ای را برای یکی از عزیزانش از فروشگاه شما گرفته، احتمال دارد آن طراحی سایت را برای رور دیگر نیز انتخاب کند. و افرادی که یک موبایل یا یک ابزار دیجیتالی را از شما خریده اند، احتمال دارد به خرید لوازم جانبی مرتبط با آن محصولات مشتاق شوند.

برنامه ریزی برای آینده طراحی سایت، قسمت مهم موفقیت بازاریابی آنلاین است. و ایام تعطیلات زمان خوبی برای شروع این برنامه ریزی ها می باشد بنابراین وقت آن است که راهکارهای بازاریابی کسب و کار آنلاین خود را در این ایام مشخص کنید و کاملا حساب شده به جلو حرکت کنید.
امضاء maryamimani
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط ابوذر مرادی
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان