زمان کنونی: ۲۹-۳-۱۴۰۰, ۰۴:۲۹ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه یک اس ام اس تبلیغاتی حرفه ای ارسال کنیم؟
۹-۱۰-۱۳۹۴, ۰۸:۰۸ عصر
ارسال: #1
چگونه یک اس ام اس تبلیغاتی حرفه ای ارسال کنیم؟
[تصویر:  site-img86.jpg]
چگونه یک اس ام اس تبلیغاتی حرفه ای ارسال کنیم؟

سوال اینجاست , آیا پیامک های تبلیغاتی هنوز جوابگوی تبلیغات ما هستند؟

آیا هزینه کردن برای ارسال پیام های تبلیغاتی مقرون به صرفه می باشد ؟

آیا کسی پیام های ما را می خواند یا اینکه نخوانده حذف می کند؟

و هزارن آیا های دیگر... !؟

انتخاب بهترين روش تبليغاتي همیشه يکي از مهم‌ترين دغدغه‌ها صاحبان مشاغل بوده است .با گذر زمان روش هاي تبليغاتي قبلي کارايي خود را از دست داده‌اند و نياز تبليغ دهنده را برآورده نمي کنند

بحثی که امروز در حوزه ارسال پیامک های تبلیغاتی مطرحه اینه که خیلی ها می گن ارسال این نوع پیام ها دیگه جواب نمیده, چون خیلی از مردم این پیام ها را نمی خونن . اما سوال اینجاست چرا هنوز پیامک های تبلیغاتی برای ما ارسال میشه !
جواب !!!
جواب خیلی ساده هست , چون این نوع تبلیغات , تنها تبلیغی هست که توسط مشتری خوانده می شود.

حتی اگر مشتری بخواهد پیام شما را حذف هم نماید یک بار پیام شما را مطالعه می کند ! و این هنر شماست که با پیام خود کاری کنید که مشتری جذب شما شود .

[تصویر:  support1.png]

یک زمانی برای ارسال پیام های تبلیغاتی ,افراد بدون اینکه مشتری هدف خود را شناسایی کنند اس ام اس های خود را ارسال می کردند , به عنوان مثال شخصی که کارش در حوزه بیمه بود ,‌بدون اینکه تحقیقی درباره بازار خود انجام دهد پیام را ارسال می نمود و مطمناْ باز خورد مناسب هم نداشت .

دیگر زمان این گذشته که شما بخواهید برای همه مردم پیامک بفرستید و همه را دعوت کنید به فروشگاه خود , در حال حاضر پیامک های تبلیغاتی ای که ارسال می کنید باید هوشمندانه باشد ,‌ هدفمند باشد و باید بدانید که از این پیام های تبلیغاتی چه سود و چه بازدهی می خواهید داشته باشید.

چگونه یک اس ام اس تبلیغاتی حرفه ای ارسال کنیم؟

قبل از ارسال باید بدانید از ارسال های خود چه بازخوردی خواهید داشت و چه انتظاری از پیام های خود دارید,

باید بدونید چه اشخاصی پیام های شما را می خوانند و پیام های شما به دست چه افرادی قرار است دریافت شود.

من در اینجا یک مثال میزنم تا شما با یک نمونه ارسال پیام آشنا شوید:

من یک دفتر بیمه دارم و می خواهم بیمه عمر و زندگی را تبلیغ کنم . قبل از ارسال باید بدانم چه اهدافی را خواهم داشت و همچنین قرار است پیام های من به دست چه افرادی برسد

هدف من از پیام اول فقط آشنایی کاربران با دفتر بیمه من و همچنین بیمه عمر و زندگی میباشد و در این ارسال به دنبال بازخورد توسط مشتری نیستم

انتخاب متن درست برای ارسال پیام تبلیغاتیمتن خود را آماده می کنم , متنی که آماده می کنم سعی می کنم کوتاه و مفید باشد . و بتواند به کاربر اطلاعاتی بدهد ,‌در متن پیام خود سعی می کنم به کاربر اطلاعات مفیدی از کار خود بدهم, چون کاربرهای امروزی تا اطلاعاتی دریافت نکنند به شما اطلاعاتی نمی دهند یا به طور ساده تر تا سودی برایشان نداشته باشد به آن سمت نمی روند , در پیام خود سعی می کنم از مزایای محصول خود بگویم تا اینکه از محصول خود همانند یک بازاریاب تعریف کنم , در متن پیام های خود سعی می کنم حتما بنویسیم که محصول من کدام مشکل مشتری را حل می کند , در انتهای پیام فقط نام بیمه خود را می نویسم بدون هیچ توضیح اضافی یا به جای نام شماره تماس خود را قرار میدهم.

بعد از انتخاب متن تحقیق می کنم درباره اینکه باید به چه کسانی پیام بفرستم , گروه سنی و اینکه پیام های من به مرد یا زن ارسال شود را انتخاب می کنم من گروه سنی بالای ۲۵ سال هم مرد و هم زن را انتخاب می کنم پیام خود را فرستاده ,... چند روزی صبر می کنم ویک پیام دیگر آماده و به همین افراد می فرستم در این پیام من برای اینکه بدانم مشتریانم چه قدر به این پیام اهمیت میدهند و اینکه بتوانم به مشتریان هدف دسترسی داشته باشم از مشتریانم می خواهم در صورت علاقه مندی به این پیام عدد ۱ را به همین شماره ارسال نمایند

در این پیام بازخوردهای اولیه مشخص می شود . در نهایت به همین مشتریان یک پیام سوم دیگری را هم می فرستم تا دیگر مشتریانی که به طرح من علاقه دارند بتوانند از طرح من استفاده نمایند.

اما چرا ۳ بار پیام فرستادم و چرا در پیام های خود مستقیماْ به محصول اشاره نکردم‌ ؟‌

من در پیام اول سعی کردم به مشتری بگویم محصول من چه مزایایی دارد , در پیام دوم سعی کردم دیگر مزایای محصول خود را بگویم و از مشتری بخواهم اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر می باشد یا با من تماس بگیرد یا عدد ۱ را برای من بفرستد تا خود من با او تماس بگیرم و در پیام سوم هم یکی دیگر از مزایایی محصول خود را گفتم , تا اگر مشتری علاقه داشت بتوانم با او در تما باشم

حال بعد از این ۳ پیام من تقریباْ به مشتری های خود رسیده ام
نتیجه گیری !
در ارسال پیام باید چند نکته مهم را دقت نمایید :‌۱- اهداف ۲ – نوع متن ارسالی ۳ - انتخاب مشتریان هدف ۴ - صبر و حوصله

چگونه یک اس ام اس تبلیغاتی حرفه ای ارسال کنیم؟

[تصویر:  seo2.jpg]

صبر و حوصله ( آری صبر و حوصله , من در پیام هایی که فرستادم در پیام اول و دوم خود فقط به فکر برند سازی بودم , به فکر اینکه اول مشتری خود من را بشناسد , ‌ به اینکه بداند هدف من فقط فروش یک محصول نیست , ‌مشتری اگر بداند من متخصص هستم و به کاری که دارم میکنم آگاه هستم بیشتر علاقه مند می شود تا به سمت من بیاید وقتی می بیند من علم به محصول خود دارم و صادقانه او را راهنمایی می کنم علاقه خود را برای خرید محصول من نشان میدهد , ‌ پس باید در SMS Marketing خود صبر و حوصله داشته باشید ,‌نه اینکه در همان پیام های اولیه انتظار بازخورد کامل را داشته باشید.)
منبع :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

لاگ اس ام اس
امضاء rezaetemadi
راه اندازی سایت فروش فایل با بهترین فروشگاه ساز فایل جوملا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط پیام عمرانی
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان