زمان کنونی: ۳۱-۱-۱۴۰۳, ۰۳:۲۱ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات دیزاین مجیک (رنگ آبی)
۴-۱۲-۱۳۹۳, ۰۶:۳۱ صبح
ارسال: #1
مقالات دیزاین مجیک (رنگ آبی)
[تصویر:  Blue.jpg]

روانشناسی رنگ آبی :

همانطور که قبلا گفته شده استفاده درست و اصولی و بجا از رنگها می تواند به موفقیت در کسب و کار و برندسازی کمک شایانی کند . لازمه استفاده درست از رنگها شناخت رنگهاست . قبلا رنگهای قرمز و نارنجی را مورد بررسی قرار داده ایم و اینبار رنگ آبی و خصوصیات این رنگ را مورد بررسی قرار می دهیم :

رنگ آبی یکی از سه رنگ اصلی و از جمله رنگ های سرد می باشد . رنگی که آرامش فکری و جسمی ، اطمینان خاطر درونی و اعتماد به نفس را افزایش می دهد .

رنگ آبی نشانه وفاداری و قدرتمندی همچون آسمان و اقیانوس و نشان دهنده امنیت است . این رنگ نشانه صداقت می باشد و برای نشان دادن روراستی و صداقت در کسب و کار بهترین گزینه می باشد .

این رنگ طول موج بلندی داشته و از فاصله های بسیار دور نیز دیده می شود. به همین دلیل اکثر چراغ های فرود فرودگاه ها آبی رنگ است .

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای لوگوهای شرکتها و سازمان های بزرگ می باشد .

این رنگ در فرهنگ اسلامی نیز جایگاه خاصی دارد و رنگی مقدس و معنوی میباشد و گنبد آبی مساجد،آسمان آبی که جایگاه فرشتگان و خدا و موجودات پاک است دارای تقدس و احترامی خاص است . گاها برای نشان دادن معنویت و مکان های روحانی و اسلامی از رنگ آبی استفاده می کنند .

[تصویر:  Blue-paint.jpg]

در انتها اگر بخواهیم رنگ آبی را در چند کلمه خلاصه کنیم می توانیم بگوییم : اعتماد، راستگویی، وابستگی، خنکی، قابل اطمینان بودن، معتمد، دوستانه ، آرام، آسودگی، وقار، آب، جدیّت، قدرت، موفقیّت، حرفه ای بودن.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امضاء magic98
ديزاين مجيک طلوعي شگفت انگيز در دنياي گرافيک(فقط نمونه کار ها را مشاهده نماييد )طراحي هدر - بنر -اسلايدر - لوگو حرفه ای بودن را با ما تجربه کنید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان