زمان کنونی: ۳۱-۱-۱۴۰۳, ۰۵:۵۰ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات دیزاین مجیک (لوگوی انعطاف پذیر)
۱۷-۱۱-۱۳۹۳, ۰۱:۳۵ صبح
ارسال: #1
Rainbow مقالات دیزاین مجیک (لوگوی انعطاف پذیر)
[تصویر:  Flexible-logo1.jpg]

لوگوی انعطاف پذیر چیست ؟

یک لوگوی طراحی شده بایددر عین سادگی , قابلیت انعطاف پذیری و تغییر را داشته باشد . لوگوی مناسب و خوب لوگویی است که در طول زمان توانایی تغییرات جزئی را داشته باشد .

فرض بر این میگیریم که شرکتی دارای لوگو میباشد و در گذر زمان فعالیت این شرکت اندکی دچار تغییر می شود و یا فعالیتی از آن شرکت کم میشود و یا فعالیت و خدمات و یا تولیدی بر آن اضافه می شود , در این حالت چکار میشود کرد؟ آیا باید کل لوگو را تغییر بدهیم؟ مسلما تغییر کلی لوگو بجز در موارد خاص جلوه خوشی نخواهد داشت و یک نقطه ضعف به حساب می آید . لوگویی که شرکت با آن شناخته می شود و مشتریان شرکت فوق را با این نماد در ذهن دارند جایز نیست دچار تغییر اساسی شود و باید قسمت های کوچک و جزئی به لوگو اضافه و یا کم شود . یک لوگو باید دارای این قابلیت تغییر پذیری را داشته باشد .

گاها فعالیت برندی نیز تغییری نکرده است ولی به دلایلی نیاز به تغییر لوگو می باشد و یا در یک بازه زمانی و یک محدوده مکانی نیاز به تغییراتی هست . به عنوان مثال در جشنواره های زمستانی و تابستانی و… شاید نیاز به تغییرات در شکل و یا رنگ لوگو باشد که لوگوی مناسب باید چنین قاببلیتی را در خود داشته باشد .

قبلا در مورد قابلیت تغییر اندازه لوگو مفصلا در مبحثی دیگر نوشته ایم که این قابلیت نیز قابلیتی مهم می باشد .

کمپانی بزرگ مثل نایک چندین بار تا به حال در لوگوی خود تغییرات جزئی داشته است و یا لوگوی گوگل را در ایام و مناسبت های خاصی به اشکال مختلف بدون تغییر ماهیت لوگوی اصلی دیده اید .

[تصویر:  Flexible-logo.jpg]


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امضاء magic98
ديزاين مجيک طلوعي شگفت انگيز در دنياي گرافيک(فقط نمونه کار ها را مشاهده نماييد )طراحي هدر - بنر -اسلايدر - لوگو حرفه ای بودن را با ما تجربه کنید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان