مقالات دیزاین مجیک (رنگ نارنجی)
|
۱۵-۱۱-۱۳۹۳, ۰۱:۴۲ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
مقالات دیزاین مجیک (رنگ نارنجی)
روانشناسی رنگ نارنجی : استفاده درست و اصولی و بجا از رنگها می تواند به موفقیت در کسب و کار و برندسازی کمک شایانی کند . لازمه استفاده درست از رنگها شناخت رنگهاست .در نوشته های دیگر رنگ آبی و رنگ قرمز را بررسی کرده ایم و در این نوشته به بررسی رنگ نارنجی و خصوصیات این رنگ می پردازیم . رنگ نارنجی رنگی ثانویه از ترکیب رنگ های قرمز و زرد می باشد . نارنجی رنگی شاد و زندگی بخش و شادی آفرین است . این رنگ می تواند برای نشان دادن پویایی و سرزندگی و نشاط به کار رود . رنگ نارنجی نشان دهنده پشتکار و توان برای انجام کارهاست و شاید انقلاب نارنجی در گرجستان با همین شیوه و تکیه بر همین اصل به پیروزی رسید . رنگ نارنجی رنگ آتش و افروختن و زبانه های آتشین و نشان دهنده گرمای زاید الوصف خورشید است . رنگ نارنجی در کنار پویایی و سرزندگی رنگ زیبایی به وسعت غروب آفتاب است . رنگی که در کنار نشاط , لطافت را نیز دارد . این رنگ ترکیب دو رنگ گرم یعنی رنگ زرد و قرمز است , شادی و سر زندگی را از زرد و حرارت و جذابیت را از قرمز گرفته است . اگر می خواهید بدون هیاهو و بدون زحمت توجه ها را به سمت خود و برند خود جلب نمایید از رنگ نارنجی استفاده کنید زیرا این رنگ بسیار تحریک کننده و جلب کننده می باشد . اگر شغل و فعالیت شما پر شور و نشاط و هیجان انگیز است رنگ نارنجی بهترین رنگ برای نشان دادن این حس به بیننده و مشتری می باشد . با ترکیب رنگ های تیره ای مانند مشکی می توان لحن جدی تری به مفهوم رنگ نارنجی داد . دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان