زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۶:۵۱ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات دیزاین مجیک (لوگوی ساده)
۱۱-۱۱-۱۳۹۳, ۰۴:۵۲ صبح
ارسال: #1
Smile مقالات دیزاین مجیک (لوگوی ساده)
[تصویر:  Simple-logo.jpg]

مزیت های لوگوی ساده :

شما دوست دارید برای شرکت و یا برند و فروشگاه خود از لوگوی ساده استفاده کنید و یا لوگوی پیچیده ؟

مسلما هر کسی سلیقه ای دارد ولی پیشنهاد ما استفاده از لوگوی ساده و مختصر می باشد . شاید اکثر اوقات زمان در معرض دید قرار گرفتن یک لوگو خیلی کم باشد و لوگو باید بتواند در این مدت اندک معنی و مفهوم و نوع فعالیت برند را نشان دهد .

برای اینکه معنی و مفهوم لوگو به خوبی درک شود باید از ایجاد خطوط و اشکال و نوشته های اضافی خودداری شود تا اصل مطلب و اصل چیزی که لوگو میخواهد بیان کند در بین این خطوط گم نشود .

همچنین ممکن است با اضافه شدن عناصر مازاد به لوگو سایز اصل عکسها و مفاهیم لوگو کوچک تر شوند و کمتر در معرض دید باشند . لوگو باید در حین سادگی و متانت و سنگینی , مفهوم را به خوبی به بیننده برساند .

نیاز نیست در یک لوگو به جزئیات فعالیت پرداخته شود و یا توضیحی اضافه تر در مورد کارها و فعالیت های مرتبط داده شود . باید در نظر داشت کاربرد و مفهوم لوگو با بنرهای تبلیغاتی یکی نیست و لوگو نماد فروشگاه , شرکت و یا کسب و کار شماست .

لازم نیست یک لوگو همیشه نوع کسب و کار را بیان کند و تجربه ثابت کرده لوگو های ساده بیشتر در ذهن ها ماندگار شده اند . مثلا لوگوي مرسدس بنز يك اتومبيل يا اجزايي از یک اتومبیل نيست يا لوگوي شركت اپل يك كامپيوتر نيست و ربطی هم به کامپیوتر ندارد و شاید سادگی و خاص بودن انها باعث در یاد ماندن این لوگو ها شده است .

همچنین برای دیدن چند لوگوی ساده و خلاقانه میتوانید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک نمایید و مقاله دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را در همین رابطه مطالعه نمایید .


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امضاء magic98
ديزاين مجيک طلوعي شگفت انگيز در دنياي گرافيک(فقط نمونه کار ها را مشاهده نماييد )طراحي هدر - بنر -اسلايدر - لوگو حرفه ای بودن را با ما تجربه کنید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط hesari_313
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان