زمان کنونی: ۶-۲-۱۴۰۳, ۱۰:۴۶ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۱۱ عصر
ارسال: #2
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
تو rs تیکت که من دارم باید برای پاسخ دادن به تیکت ها با نام کاربری خودم وارد بشم تو سایت به عنوان مدیر بعد از اونجا جواب تیکت ها رو بدم ...

مال شماهم فکر کنم شبیه همین باشه ..
امضاء MARKO
یا علی
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - MARKO - ۱۷-۵-۱۳۹۱ ۰۵:۱۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان