نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
|
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۱۱ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
تو rs تیکت که من دارم باید برای پاسخ دادن به تیکت ها با نام کاربری خودم وارد بشم تو سایت به عنوان مدیر بعد از اونجا جواب تیکت ها رو بدم ...
مال شماهم فکر کنم شبیه همین باشه .. |
|||
|
پیامهای داخل این موضوع |
نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - ZebelKhan - ۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۰۳ عصر
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - MARKO - ۱۷-۵-۱۳۹۱ ۰۵:۱۱ عصر
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - ZebelKhan - ۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ عصر
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - MARKO - ۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۵۵ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان