|
مشکل در نصب xampp یا wamp
|
|
۲۵-۷-۱۳۹۵, ۰۳:۱۳ صبح
ارسال: #33
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب xampp یا wamp
سلام
در برنامه laragon روبرروی اپاچی نوشته شده 80 بعد گزینه reload هستش آیا مشکلی هست؟ |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





