|
مشکل در نصب xampp یا wamp
|
|
۱۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۱:۰۱ صبح
ارسال: #20
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب xampp یا wamp
توی ومپ و زمپ باید sqlserver , apachi به صورت سرویس فعال باشن تا سبز بشه و شروع به کار کنن . شاید مشکل شما هم همین باشه .
ومپ کمی با ویندوز 7 مشکل داشت ولی آخرین نسخه ی 64 بیتیش به خوبی روی ویندوز 8 کار مکینه . |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان





