|
لطفا در مورد این قالب کمکم کنید
|
|
۱۱-۹-۱۳۹۴, ۰۴:۲۷ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: لطفا در مورد این قالب کمکم کنید
دوستان لطفا کمکم کنید که این قالب رو چیکار کنم؟؟من نمیدونم چه ماژول ها و کامپوننت هایی در این قالب نصب شده هست وچطوری بسته نصبی عین این جور کنم و درست کنم،بسته نصبی بلدم درست کنم اما نمیدونم چطوری مثل این دقیقا همه کامپوننت ها و ماژول ها درست و دقیق سرجاش باشه،کمکم کنید لطفا،بعدش به نظرتون قابلیت ترجمه و فارسی سازی رو داره>
؟؟؟؟؟ و لطفا کمکم کنید |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
لطفا در مورد این قالب کمکم کنید - parpar70 - ۱۰-۹-۱۳۹۴, ۰۱:۲۷ صبح
RE: لطفا در مورد این قالب کمکم کنید - پیام عمرانی - ۱۰-۹-۱۳۹۴, ۰۳:۲۲ صبح
RE: لطفا در مورد این قالب کمکم کنید - parpar70 - ۱۰-۹-۱۳۹۴, ۰۶:۴۶ صبح
RE: لطفا در مورد این قالب کمکم کنید - parpar70 - ۱۱-۹-۱۳۹۴ ۰۴:۲۷ صبح
RE: لطفا در مورد این قالب کمکم کنید - Pourdaryaei - ۱۱-۹-۱۳۹۴, ۰۵:۴۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





