|
درخواست طراحی قالب
|
|
۱۱-۶-۱۳۹۴, ۰۹:۴۰ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: درخواست طراحی قالب
درود خدمت شما قالب خیلی ساده ای هست دوست گرامی چون بهم پیغام خصوصی دادید درخواست پاسخ کردید خدمتتون پاسخ می دم . چون معمولا قیمت دادن کار درستی نیست
قالب خیلی قدیمی هست و بسیار ساده و امید وارم هزینه ای که می کیند رو برای این قالب نکنید و قالبی بگیرید ارزشمند تر حتی در سایت های b2b امروزه نیز این قالب ها دیگه جایی نداره موفق باشید |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
درخواست طراحی قالب - nazi1368 - ۱۱-۶-۱۳۹۴, ۰۸:۲۹ صبح
RE: درخواست طراحی قالب - shahryar warez - ۱۱-۶-۱۳۹۴ ۰۹:۴۰ صبح
RE: درخواست طراحی قالب - samansaberi - ۱۴-۶-۱۳۹۴, ۰۵:۵۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






