زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۱۲:۵۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در خواست قالب رسپانسیو
۲۱-۳-۱۳۹۴, ۰۵:۰۸ عصر
ارسال: #3
RE: در خواست قالب رسپانسیو
ممنون: قالب اش نصب نمیشه !! میگه فایل xml وجود نداره!!
قالب دیگه ای سراغ دارید!؟
سپاس
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
در خواست قالب رسپانسیو - lakers - ۲۱-۳-۱۳۹۴, ۰۶:۵۱ صبح
RE: در خواست قالب رسپانسیو - autopayamak - ۲۱-۳-۱۳۹۴, ۰۹:۴۰ صبح
RE: در خواست قالب رسپانسیو - lakers - ۲۱-۳-۱۳۹۴ ۰۵:۰۸ عصر
RE: در خواست قالب رسپانسیو - autopayamak - ۲۱-۳-۱۳۹۴, ۰۵:۵۵ عصر
RE: در خواست قالب رسپانسیو - Pourdaryaei - ۲۱-۳-۱۳۹۴, ۰۶:۰۳ عصر
RE: در خواست قالب رسپانسیو - autopayamak - ۲۱-۳-۱۳۹۴, ۰۶:۴۰ عصر
RE: در خواست قالب رسپانسیو - raziehHBB - ۱۳-۷-۱۳۹۴, ۰۸:۲۵ عصر
RE: در خواست قالب رسپانسیو - Pourdaryaei - ۱۳-۷-۱۳۹۴, ۰۸:۴۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان