|
مشکل در فارسی شدن دکمه ادامه مطلب
|
|
۱۰-۱-۱۳۹۴, ۰۹:۲۰ عصر
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در فارسی شدن دکمه ادامه مطلب
آقا فایل ضمیمه رو دوباره نصب کن
ظاهرا مترجم یادش رفته که فایل xml رو بده. تگهای مربوط به زبان فارسی به قسمت زبان اضافه نشده بود در واقع اصلا فایلهای ترجمه موقع نصب اضافه نمی شد |


