|
ایجاد پیغام تکمیل شدن ثبت نام
|
|
۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۲:۲۳ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: ایجاد پیغام تکمیل شدن ثبت نام
ممنون با قرار دادن کد زیر در بالای <jdoc:include type="message" /> قسمت کامپوننت درست شد
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ایجاد پیغام تکمیل شدن ثبت نام - ali_85 - ۲۲-۸-۱۳۹۳, ۱۲:۱۷ صبح
RE: ایجاد پیغام تکمیل شدن ثبت نام - Reza Ganji - ۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۱:۰۷ صبح
RE: ایجاد پیغام تکمیل شدن ثبت نام - ali_85 - ۲۲-۸-۱۳۹۳ ۰۲:۲۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





