زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۲:۲۸ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم
۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۲:۰۶ صبح
ارسال: #2
RE: دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم
سلام

از کد خیلی ساده ای استفاده کرده

بدنه اصلی کد به این صورته

#axe-aval{
    background-image:url(1.jpg);
    width:100px;
    height:100px;
    background-color:transparent;
    background-repeat:no-repeat;
}
#axe-aval:hover{
    background-image:url(2.jpg);
    width:100px;
    height:100px;
    background-color:transparent;
    background-repeat:no-repeat;
}
البته این کدی که این سایت استفاده کرده یه بدی داره
اونم اینه که دوتا عکس باید لود بشه که سرعت را میگیره

این کد را به وسیله مختصات میشه نوشت که خیلی خیلی بهتر و سریعتر میشه

موفق باشید
امضاء YasinDesign
طراحی انواع سایت بر اساس سلیقه شما
joomla 3.0

Email : yk5742g@gmail.com

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

طراحی سایت از پایه با زبان قدرتمند PHP
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط milad0098
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم - YasinDesign - ۲۲-۸-۱۳۹۳ ۰۲:۰۶ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان