|
دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم
|
|
۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۲:۰۶ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم
سلام
از کد خیلی ساده ای استفاده کرده بدنه اصلی کد به این صورته کد: (انتخاب همه) #axe-aval{اونم اینه که دوتا عکس باید لود بشه که سرعت را میگیره این کد را به وسیله مختصات میشه نوشت که خیلی خیلی بهتر و سریعتر میشه موفق باشید |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم - parpar70 - ۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۱:۳۸ صبح
RE: دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم - YasinDesign - ۲۲-۸-۱۳۹۳ ۰۲:۰۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






