|
دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم
|
|
۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۱:۳۸ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم
سلام
دوستان این سایت رضا عطاران هستش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. وقتی میری روی عکس رضا عطاران یه عکس دیگه با نمای بهتر نمایش داده میشه حالا برین تو سایت متوجه میشین منظورمو حالا من واسه اینترو سایت خودم که htmlهستش میخوام این کد رو بزنم چطوریه؟میشه برام توضیح بدین و لطفا کدهاشو بذارین؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم - parpar70 - ۲۲-۸-۱۳۹۳ ۰۱:۳۸ صبح
RE: دوستان لطفا راهنمایی کنن چطوری این بخش از سایت رو برای خودم بسازم - YasinDesign - ۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۲:۰۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





