|
مشکل با zoo
|
|
۲۱-۸-۱۳۹۳, ۱۲:۵۴ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل با zoo
شما بهتره کامپوننت دیگری برای ایجاد دایرکتوری انتخاب کنید و سعی کنید رایگان باشه تا به آخرین بروزرسانی ها و انجمن مشکلاتش دسترسی داشته باشید.
زوو کم طرفداره و متاسفانه من هم استفاده نمیکنم که بررسی کنم و دوستان دیگر هم احتمالا همینطور. دلیل اصلیش هم تجاری بودن. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل با zoo - green_rains - ۲۰-۸-۱۳۹۳, ۰۳:۳۴ صبح
RE: مشکل با zoo - Reza Ganji - ۲۰-۸-۱۳۹۳, ۰۳:۴۰ صبح
RE: مشکل با zoo - green_rains - ۲۰-۸-۱۳۹۳, ۰۳:۵۷ صبح
RE: مشکل با zoo - green_rains - ۲۰-۸-۱۳۹۳, ۰۹:۰۵ صبح
RE: مشکل با zoo - Reza Ganji - ۲۱-۸-۱۳۹۳ ۱۲:۵۴ صبح
RE: مشکل با zoo - YasinDesign - ۲۱-۸-۱۳۹۳, ۰۷:۵۵ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






