|
به هم ریختن قالب Narsatemplate جوملا
|
|
۱۷-۸-۱۳۹۳, ۰۷:۴۹ عصر
ارسال: #46
|
|||
|
|||
|
RE: به هم ریختن قالب Narsatemplate جوملا
از آقای گنجی و مدیرا خیلی عذر میخوام،مطلب ویرایش نمیشه،چیزهای تازه بیادم میفته مجبورم به دوست عزیز بگم.
خب یه چیزی یادم رفته بود منظورم قالب نیستا،چون هرقالبی گذاشتیم اینطوری شده،بنظر من موقعیتهاتون که از یه فایلی فراخوانی میشه کدهای اون فایل اشکالاتی دارن.بازم دوستان نظر میدن. کار راحت اینه که شما که تازه میخواین سایتتون رو راه اندازی کنید بسته جوملایی جدید رو آپلود کنین به هاستتون و این بسته رو بردارید.. |
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان






