|
كدهاي مخفي
|
|
۱۴-۸-۱۳۹۳, ۰۲:۱۱ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: كدهاي مخفي
نیازی به اینکار نیست ؟
کدوم قالبش رو منظورتون هست بگید اوریجینالش رو براتون بفرستم.نمیدونم چطوری باید کاربران ایرانی رو متعاقد کنیم از قالب های وارز استفاده نکنند. من قالب های تا یک ماه پیشش رو همه رو خریدم و دارم و اکانتم تموم شده و هنوز تمدید نکردم. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
كدهاي مخفي - nazi1368 - ۱۴-۸-۱۳۹۳, ۰۲:۰۴ صبح
RE: كدهاي مخفي - Reza Ganji - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۲:۱۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






