|
مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store
|
|
۱۳-۸-۱۳۹۳, ۰۱:۴۱ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store
با سلام
دوست عزیز یک منو مخفی متصل به درگاه پرداخت ایجاد نمایید مشخصاتی که برای متصل به پی لاین هستش رو هم تو پلاگین پی لاین انجام دهید مشکل شما برطرف میشه چنانچه مجدد مشکلی بود و به درگاه متصل نمیشه سایتتون رو برای بررسی بگذارید تا راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهم |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store - navidsincere - ۱۲-۸-۱۳۹۳, ۰۹:۰۵ عصر
RE: مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store - sajjad salehi - ۱۲-۸-۱۳۹۳, ۰۹:۵۴ عصر
RE: مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store - navidsincere - ۱۳-۸-۱۳۹۳, ۱۲:۴۰ صبح
RE: مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store - webkhorshid - ۱۳-۸-۱۳۹۳ ۰۱:۴۱ صبح
RE: مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store - navidsincere - ۱۳-۸-۱۳۹۳, ۰۷:۴۸ صبح
RE: مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store - webkhorshid - ۱۴-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۴۴ صبح
RE: مشکل در مرحله پایانی پرداخت j2store - navidsincere - ۱۴-۸-۱۳۹۳, ۰۸:۱۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





