|
خطا در نصب ماژول
|
|
۱۳-۸-۱۳۹۳, ۱۲:۵۱ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: خطا در نصب ماژول
اگر از جوملای 3 استفاده میکنید و از ماژول جوملای 2.5 استفاده کنید تو بعضی از مواقع این خطا پیش میاد
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
خطا در نصب ماژول - کاوه - ۱۲-۸-۱۳۹۳, ۱۰:۱۶ صبح
RE: خطا در نصب ماژول - Reza Ganji - ۱۲-۸-۱۳۹۳, ۱۱:۵۳ صبح
RE: خطا در نصب ماژول - کاوه - ۱۲-۸-۱۳۹۳, ۰۸:۴۹ عصر
RE: خطا در نصب ماژول - Pourdaryaei - ۱۳-۸-۱۳۹۳ ۱۲:۵۱ صبح
RE: خطا در نصب ماژول - کاوه - ۱۳-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۲۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






