زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۵:۱۰ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟
۱۱-۸-۱۳۹۳, ۰۸:۳۵ عصر
ارسال: #5
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟
مرسی.........دانلودکردم............میشه بفرمایین کجای این ماژول تنظیمات تغییراندازه تصویررو داره؟؟؟
امضاء jahani
درمعادله زندگی ...گذشته وآینده باهم برابرنیستند!!!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - jahani - ۱۱-۸-۱۳۹۳ ۰۸:۳۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان