|
چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟
|
|
۱۱-۸-۱۳۹۳, ۰۸:۳۵ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟
مرسی.........دانلودکردم............میشه بفرمایین کجای این ماژول تنظیمات تغییراندازه تصویررو داره؟؟؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - jahani - ۱۰-۸-۱۳۹۳, ۰۹:۰۰ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - eskafild - ۱۰-۸-۱۳۹۳, ۱۰:۱۴ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - jahani - ۱۰-۸-۱۳۹۳, ۱۰:۲۱ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - eskafild - ۱۱-۸-۱۳۹۳, ۰۳:۳۰ صبح
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - jahani - ۱۱-۸-۱۳۹۳ ۰۸:۳۵ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - eskafild - ۱۲-۸-۱۳۹۳, ۰۱:۰۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





