|
چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟
|
|
۱۰-۸-۱۳۹۳, ۱۰:۱۴ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟
در تنظیمات خود ماژول قسمت تصاویرش می تونید سایز و جهت قرار گیریش رو تعیین کنید!
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - jahani - ۱۰-۸-۱۳۹۳, ۰۹:۰۰ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - eskafild - ۱۰-۸-۱۳۹۳ ۱۰:۱۴ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - jahani - ۱۰-۸-۱۳۹۳, ۱۰:۲۱ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - eskafild - ۱۱-۸-۱۳۹۳, ۰۳:۳۰ صبح
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - jahani - ۱۱-۸-۱۳۹۳, ۰۸:۳۵ عصر
RE: چطوری درآیدانیوزتصاویررادرسمت راست قراربدم؟ - eskafild - ۱۲-۸-۱۳۹۳, ۰۱:۰۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






