زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۳۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نیازبه یک تب ساز ساده
۷-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۳۱ عصر
ارسال: #11
RE: نیازبه یک تب ساز ساده
(۷-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۵۳ عصر)jahani نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
sj tab و Tabs GK5 رونتونستم استفاده کنم خیلی خیلی تنظیماتشون پیچیدس....
dinamond tab روازکجادانلودکنم؟

dinamond tab رودانلودونصب کردم ولی هیچ تنظیماتی برای اینکه ماژول یامطلبی بهش معرفی کنیم نداره!!! چکارکنم؟

اول gk tab اصلا پیچیده نیست امکاناتش از همه بهتره
شما تب هاتون رو میساید یک موقعیت تعریف میکنید بعد ماژولتون رو در اون موقعیتی که برای اون تب تعریف کردی نشون میدید
dinamond تب هم همینطوریه دقیقا همینطوریه ماژول رو در موقعیت dinamond تعریف میکنید

یه ذره تلاش کنید بد نیست flower
امضاء mohi
وجدان بزرگترین فیلسوف است(روسو)
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۳-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۰۹ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۳-۸-۱۳۹۳, ۰۷:۴۳ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۴۵ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۰۴ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۵۳ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۳۲ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۷-۸-۱۳۹۳ ۰۶:۳۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان