|
نیازبه یک تب ساز ساده
|
|
۷-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۳۱ عصر
ارسال: #11
|
|||
|
|||
RE: نیازبه یک تب ساز ساده
(۷-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۵۳ عصر)jahani نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. اول gk tab اصلا پیچیده نیست امکاناتش از همه بهتره شما تب هاتون رو میساید یک موقعیت تعریف میکنید بعد ماژولتون رو در اون موقعیتی که برای اون تب تعریف کردی نشون میدید dinamond تب هم همینطوریه دقیقا همینطوریه ماژول رو در موقعیت dinamond تعریف میکنید یه ذره تلاش کنید بد نیست
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۳-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۰۹ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۳-۸-۱۳۹۳, ۰۷:۴۳ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۴۵ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - رضاندیمی - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۰۲ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۰۴ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - رضاندیمی - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۱۲ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۵۳ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - رضاندیمی - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۰۴ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۳۲ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - رضاندیمی - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۳۹ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۷-۸-۱۳۹۳ ۰۶:۳۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





