زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۴۱ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نیازبه یک تب ساز ساده
۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۰۴ عصر
ارسال: #8
RE: نیازبه یک تب ساز ساده
میتونید از اینجا دان کنید.واستون پیوست کردم
یاعلی

این پایینی هم واس جوملا1.5 هستش ولی بالایی واس جوملا3 و 2.5


فایل‌(های) پیوست شده
mod_dinamods.zip
نوع فایل .zip
دفعات دانلود 5
اندازه 9.22 کیلوبایت

mod_dinamods_1.5.zip
نوع فایل .zip
دفعات دانلود 0
اندازه 6.4 کیلوبایت

امضاء رضاندیمی
[تصویر:  ret.jpg]

ارائه انواع قالب های فارسی جوملا.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط jahani
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۳-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۰۹ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۳-۸-۱۳۹۳, ۰۷:۴۳ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۴۵ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۰۴ صبح
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۵۳ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - رضاندیمی - ۷-۸-۱۳۹۳ ۰۵:۰۴ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - jahani - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۳۲ عصر
RE: نیازبه یک تب ساز ساده - mohi - ۷-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۳۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان