|
آیا فقط یک راه برای ارسال مطالب در جوملا وجود دارد؟؟؟
|
|
۱۳-۷-۱۳۹۳, ۰۷:۳۸ عصر
ارسال: #12
|
|||
|
|||
|
RE: آیا فقط یک راه برای ارسال مطالب در جوملا وجود دارد؟؟؟
سلام مجدد...
اگر امکانش هست لطفا راجع به افزونه ای که لینکش رو گذاشتین توضیح می فرمایید... من نصبش کردم ولی از قسمت کامپوننت که وارد میشم یک صفحه میاد که منوها قرار دارند... نوشته که باید تیک کنید.. بعد تیک کردن وذخیره کردن دیگه هیچ اتفاقی نمی افته ... لطفا توضیح کاملتر بفرمایید.. در ضمن عکس صفحه ای رو که الان توضیخ دادم رو واستون گذاشتم با تشکر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





