|
آیا فقط یک راه برای ارسال مطالب در جوملا وجود دارد؟؟؟
|
|
۱۲-۷-۱۳۹۳, ۰۸:۴۷ صبح
ارسال: #10
|
|||
|
|||
|
RE: آیا فقط یک راه برای ارسال مطالب در جوملا وجود دارد؟؟؟
لطف میکنید یکم راجع بهش توضیح بدین...
بعد نصب در کامپوننت که میرم فقط چند تا گزینه هست.. مثل مدیر کل.. سرپرست و گزینه های دیگه که باید تیک بخورن.. بعدش که ذخیره و بستن رو میزنم.. دیگه چیزی نمایش داده نمیشه. ممنون میشم اگه یکم توضیح بدید درضمن تونستم دانلودش کنم دوست عزیز |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





