|
مشکل در منو
|
|
۱۷-۶-۱۳۹۳, ۰۲:۵۰ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در منو
ممنون از پاسخ شما قبل از پاسخ شما این مشکل حل شد الان مشکل اینه که هرچآی منو اضافه میکنم اضافه میشه اما توی منو ها نمیاد
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در منو - assa_912004 - ۱۶-۶-۱۳۹۳, ۰۹:۴۹ عصر
RE: مشکل در منو - azarp - ۱۷-۶-۱۳۹۳, ۰۲:۱۳ صبح
RE: مشکل در منو - assa_912004 - ۱۷-۶-۱۳۹۳ ۰۲:۵۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





